امام‌جمعه ایلام:

ائمه جمعه سنگربان مقابله با جنگ نرم هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه نمازجمعه مهم‌ترین اجتماع فرهنگی، سیاسی و عبادی آحاد مختلف جامعه در طول هفته است، گفت: سنگر نمازجمعه، سدی محکم فرهنگی در برابر جنگ نرم دشمنان است.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۹۲
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام  در آیین تکریم و معارفه امام‌جمعه سابق و جدید ایوان، گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، در جنگ سخت در برابر اقتدار و عظمت ایران اسلامی و قدرت ایمان رزمندگان شکست خوردند و امروز با تغییر موضع، رویکرد اصلی‌شان برای جلوگیری از حرکت شتابنده انقلاب اسلامی، جنگ نرم است.

امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف به‌ویژه فضای تبلیغاتی، رسانه‌ای و فضای مجازی به دنبال مهندسی افکار جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان ما هستند، افزود: امروز دشمن از طریق فضای مجازی به درون خانه‌ها نفوذ کرده است و بر ضد باورها و ارزش‌های دینی با بهره‌گیری از همین ابزار فضای مجازی فعالیت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه مهم سنگر نمازجمعه در نظام و انقلاب اسلامی، ابراز کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، نمازجمعه در کشور فراگیر شده و از نعمت اقامه نمازجمعه به‌عنوان مهم‌ترین اجتماع هفتگی مؤمنان، بهره‌مند هستیم و باید تلاش شود که با فرهنگ‌سازی و تبیین درست، فرهنگ حضور در نمازجمعه در کشور گسترش یابد.

کریمی‌تبار با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی در یک فرصت تاریخی و شرایط استثنایی، فراتر از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی تأثیرگذاری خود را نشان داده است، گفت: انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز حکومت جهانی؛ ولی‌عصر (عج) است و بایستی زمینه‌های لازم را در جامعه و جهان برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم کرد.

 وی ابراز کرد: گفتار، رفتار و عملکرد همه افراد جامعه و به‌ویژه افراد مسئول و تأثیرگذار، در تعجیل و تأخیر ظهور تأثیرگذار است، وقتی فکر جامعه بشری به جایی برسد که پذیرای مصلح و منتظر عدل‌گستر جهانی باشد، آن زمان است که زمینه لازم برای ظهور حضرت امام‌زمان (عج) فراهم می‌شود.

 امام‌جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت‌های صهیونیست‌ها و حمایت آمریکا از این جنایت‌ها در فلسطین و نسل‌کشی در غزه اشاره کرد و افزود: امروز بر با وجود همه تبلیغات رسانه‌ای دشمنان، وجدان پاک جامعه بشری از این همه جنایت صهیونیست‌ها جریحه‌دار شده است و ملت‌ها و انسان‌های آزادی‌خواه جهان به دنبال دفاع از مظلومان فلسطین و غزه هستند.

کریمی‌تبار با اشاره به نقش ائمه جمعه به‌عنوان محور برنامه‌ها و فعالیت‌های دینی و فرهنگی، یادآور شد: ائمه جمعه سنگربان و افسران مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، قرارگاه فرهنگی نمازجمعه با محوریت امامت جمعه با حضور اقشار مختلف، برای نشر و گسترش فرهنگ اسلامی، محور و سدی محکم در برابر همه هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار