خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب استان زنجان خبر داد:

خدمت رسانی طلاب جهادگر بسیجی زنجانی در عرصه های عمرانی و فرهنگی

مسئول بسیج طلاب استان زنجان گفت: جهادگران حاضر در این اردوی جهادی، در عرصه های مختلف عمرانی اعم از رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس در عرصه فرهنگی همچون برگزاری حلقه های معرفتی و ارتباط گیری با نوجوانان و جوانان به فعالیت پرداختند.
کد خبر: ۹۶۲۷۰۴۷
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام‌ ابراهیم نصیری مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان ، ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) اهم وظایف سربازان امام زمان (عج) را خدمت در عرصه های جهادی برشمرد و گفت: انجام فعالیت های جهادی در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی،فرهنگی، عمرانی و... از مهم ترین وظایف و رسالت های طلاب حوزه های علمیه محسوب می شود و سربازان امام زمان(عج) باید بیش از پیش روحیه جهاد را در خود تقویت بکنند.

خدمت رسانی طلاب جهادگر زنجانی در عرصه های عمرانی و فرهنگی

حجت الاسلام نصیری با اشاره به اینکه پیشرفت ایران اسلامی در گرو فعالیت های جهادی و انقلابی است گفت: امروزه برای پیشرفت ایران عزیز علاوه بر فعالیت هایی که نهاد های مختلف در زمینه های گوناگون انجام می دهند فعالیت های جهادی و انقلابی نقش مهمی در رشد کشور دارند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری بدون کار جهادی و انقلابی کشور به سامان نخواهد رسید.

وی در ادامه گفت: اردوی جهادی طلاب استان زنجان به همت جهادگران، آغاز و در روستای گوزل دره به مدت سه روز برگزار شد.

حجت الاسلام نصیری اضافه کرد: جهادگران حاضر در این اردوی جهادی، در عرصه های مختلف عمرانی اعم از رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس در عرصه فرهنگی همچون برگزاری حلقه های معرفتی و ارتباط گیری با نوجوانان و جوانان به فعالیت پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار