خبرهای داغ:
سپهری‌نیا خبر داد

احداث پیست موتورسواری در ملایر

همدان-رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از پیگیری برای ایجاد پیست موتورسواری در ملایر خبر داد و گفت: امید است پیست موتورسواری موتورکراس نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۲۸
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
احداث پیست موتورسواری در ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا سپهری‌نیا در حاشیه دومین همایش کشوری اتومبیل‌های اسپورت و کلاسیک در مجموعه مینی‌ورلد ملایر، اظهار کرد: با اداره منابع طبیعی رایزنی کردیم و چند زمین برای احداث پیست موتورسواری معرفی شده است.

وی با بیان این‌که در صورت تامین زمین و انجام سایر استعلامات، پیست موتورهای کراس راه‌اندازی خواهد شد، افزود: برای ایجاد پیست موتورهای ریز و سرعتی نیز به حمایت دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی برای بحث آسفالت‌ریزی نیاز داریم تا زیرساخت‌های لازم برای ایجاد یک پیست ایمن فراهم شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر تصریح کرد: امید است پیست موتورسواری ملایر نیمه اول سال آینده (۱۴۰۴) به بهره‌برداری برسد.

وی با تاکید بر این‌که امروز جهان‌شهر ملایر میزبان دومین همایش ماشین‌های اسپورت و کلاسیک است، مطرح کرد: خوشبختانه این همایش مورد استقبال خیلی خوب شهروندان ملایری و دیگر علاقه‌مندان به ورزش اتومبیلرانی به‌ویژه جوانان از دیگر استان‌ها قرار گرفته است.

سپهری‌نیا توسعه ورزش در کنار توسعه گردشگری را از اهداف برگزاری این همایش در مجموعه تفریحی و گردشگری مینی‌ورلد دانست و افزود: توسعه ورزش اتومبیلرانی و تزریق شادابی و نشاط همزمان با جشنواره مبلمان منبت و در آخرین ماه از فصل تابستان و در راستای برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی، از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار