خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد خبر داد:

اجرای ۹۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس

اجرای ۹۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد از اجرای ۹۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۰۲
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹

احمد حسنوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج لرستان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۹۰ برنامه با محوریت جهاد تبیین و گرامیداشت یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب‌ اسلامی ایران است اظهار داشت:  اقشار مختلف مردم با لبیک به فرمان امام راحل در خط مقدم و در کنار نیروهای مسلح حضور یافتند و دفاع مقدس را خلق کردند.

حسنوند دفاع مقدس  را تداوم حماسه کربلا دانست و تصریح کرد: رزمندگان با ایمان قلبی به خدا و رهبری امامین انقلاب اسلامی دفاع مقدس را به حماسه‌ای جاویدان در تاریخ ایران اسلامی تبدیل کردند.

او با بیان اینکه تبیین واقعیات‌های دفاع مقدس و ترویج این ارزش‌ها برای نسل جوان  بایستی در دستور کار همه باشد ابراز داشت: تببین ارزش  های دفاع  مقدس برای نسل آینده موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  می شود. 

وی بر تبیین دفاع مقدس برای نسل جوان تاکید داشت و خاطر نشان کرد: هر ساله درهفته دفاع مقدس برنامه‌هایی در راستای تبیین ارزش‌های گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 حسنوند یاد آور کرد: هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز و تا ۷ مهر ادامه دارد.؛ و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه موتوری یگان های نیروهای مسلح شهرستان بروجرد در مسیر های از پیش تعیین شده به طور همزمان برگزار می گردد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد مهمترین برنامه های شهرستان در هفته دفاع مقدس را برگزاری یادواره شهدا، نواختن زنگ مهر و مقاومت، دیدار با خانواده های معظم شهدا، توزیع لوازم التحریر و بسته های معیشتی بین نیازمندان، برپایی نمایشگاه ها و اکران فیلم و مستندات و برگزاری مسابقات ورزشی و هنری عنوان کرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار