خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

توجه به وابستگان و خانواده آنها از ضرورت‌های سازمانی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان توجه به خانواده وابستگان را از اولویت‌های سپاه برشمرد و گفت: توجه به وابستگان و خانواده  آنها از ضرورت‌های سازمانی است.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۰۵
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
توجه به وابستگان و خانواده آنها از ضرورت‌های سازمانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در بازدید از مجموعه کانون وابستگان سپاه استان همدان توجه به خانواده وابستگان را از اولویت‌های سپاه برشمرد و اظهار کرد: وابستگان عزیز عمر پربرکت خود را در راستای خدمت به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی گذراندند و در حال حاضر که نیاز به توجه و همراهی دارند نقش ما شاغلین را بسیار سنگین کرده است.

وی در ادامه ضمن بیان روایتی از پیامبر اکرم‌ (ص) ارتباطات اجتماعی را بسیار با ارزش دانست و افزود: اگر لازم باشد که انسان سال‌ها به سختی بیفتد تا بتواند صله رحم و ارتباط با خویشاوندان و همکاران را رقم بزند ارزش دارد و یاری و تیمارداری از همکاران و دوستان لازم و ضروری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه توجه به وابستگان و خانواده آنها از ضرورت‌های سازمانی است، عنوان کرد: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) می‌تواند در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بصیرتی و دیدار با وابستگان و خانواده های آنها نهایت همکاری را داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار