مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج از تولید تازه ترین مجموعه طرح گرافیکی خود خبر داد

تولید و اکران طرح های گرافیکی " کی خسته است!؟ دشمـــن "

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج، از تولید و رونمایی تازه‌ترین مجموعه طرح گرافیکی که توسط مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان سمنان تولید شده است خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۹۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
 
 
 
 

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی هنری بسیج، به نقل از مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج، عمار عطاپور، مدیر این مرکز گفت: در پی چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس که با شعار«در راه فتح قله‌ایم» توسط سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج انتخاب گردید ، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان سمنان نیز آثار تجسمی خود را در قالب مجموعه طرح گرافیکی تولید و ارائه نموده است.

تولید و اکران طرح گرافیکی

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بزرگ شبکه بسیج این طرح ها جهت رونمایی و اکران تابلوهای تبلیغاتی در استان ها و شهرستان ها قابل بهره برداری است.

این آثاردر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان سمنان تهیه شده است و عکاس آثار: سیداحمد سیادت پور و طراح آن نیز : علی منشی زاده می باشد.

جهت دریافت فایل طرح ها به پیوندهای زیر مراجعه نمایید:

https://drive.google.com/file/d/1lgbfVi6OfZDOY8A_4bCPeaUcVMHiQoq_/view?pli=1

 

تولید و اکران طرح گرافیکیتولید و اکران طرح گرافیکیتولید و اکران طرح گرافیکیتولید و اکران طرح گرافیکیتولید و اکران طرح گرافیکیتولید و اکران طرح گرافیکیتولید و اکران طرح گرافیکیتولید و اکران طرح گرافیکیتولید و اکران طرح گرافیکیتولید و اکران طرح گرافیکیتولید و اکران طرح گرافیکیتولید و اکران طرح گرافیکیتولید و اکران طرح گرافیکیتولید و اکران طرح گرافیکیتولید و اکران طرح گرافیکیتولید و اکران طرح گرافیکی

ارسال نظرات
آخرین اخبار