خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری عنوان کرد

شبکه‌سازی و ظرفیت‌سازی مهم‌ترین بنیان و مأموریت خبرگزاری بسیج

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان ضمن بیان اهداف مأموريت‌‌های خبرگزاری بسیج در راستای جذب حداکثری گفت: مهم‌ترین بنیان در این مأموریت، شبکه‌سازی و ظرفیت‌سازی است.
کد خبر: ۹۶۲۸۱۶۹
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
شبکه‌سازی و ظرفیت‌سازی مهم‌ترین بنیان و مأموریت خبرگزاری بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع مسئولین بسیج اقشار سپاه انصار الحسین(ع) ضمن گرامیدشت هفته وحدت با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: اعمال ما همواره بر حضرات معصومین(ع) عرضه می‌شود و آن بزرگواران بر اعمال ما احاطه علمی دارند، پس ما باید معرفت خود را نسبت به آنان افزایش دهیم تا بتوانیم از رذایل اخلاقی دور بمانیم.

 وی ضمن بیان اهداف مأموريت‌‌های خبرگزاری بسیج در راستای جذب حداکثری گفت: مهم‌ترین بنیان در این مأموریت، شبکه‌سازی و ظرفیت‌سازی است که رهبر معظم انقلاب(مد‌ّظلّه‌العالی) نیز در فرمایشات خود به این ظرفیت عظیم بسیج اشاره داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مد‌ّظلّه‌العالی) در خصوص پرهیز از کارهای نمایشی افزود: ما در همه مأموريت‌‌ها باید بیش از کمیت به کیفیت کار توجه کنیم بنابراین برای پیشبرد اهداف خبرگزاری بسیج باید هم از ظرفیت کیفی و هم از ظرفیت کمّی بسیج اقشار استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: پاسداران و بسیجیان نباید از انجام کارهای بزرگ خوف و هراس داشته باشند بلکه همواره باید با توکل به خدا و تکیه بر توانایی‌های خود، کارهای ناشدنی را انجام دهند، استفاده از نیروهای مبتکر و خلاق بسیج نیز یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری(مد‌ّظلّه‌العالی) است که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

نجاری گفت: بسیج اقشار، تأثیر بسزایی در تقویت و پیشرفت خبرگزاری بسیج دارد، زیرا پتانسیل لازم برای تقویت این خبرگزاری هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی در بسیج اقشار وجود دارد و هر قشر می‌تواند با توجه به تخصص خود نسبت به تولید محتوای مناسب ایفای نقش کند.

وی بهره‌گیری از هوش مصنوعی را یکی از ضروریات کشور دانست و گفت: حکمران‌های آینده، عالم‌ترین افراد هستند، همانطور که مولای متقیان در حدیثی به خوبی به آن اشاره کردند و می‌فرمایند «العلم سلطان»؛ همچنین حکمرانی فضای مجازی یکی از کلید واژه‌هایی است که امروزه روی آن بسیار تاکید می‌شود زیرا رسانه ها علاوه بر وظیفه ذاتی خود، رهبری ادراک و افهام جامعه را بر عهده دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) با اشاره به نقشه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: اهداف رسانه های معاند بسیار فراتر رفته است به طوری که می‌خواهند با تولید برنامه‌های متنوع و جذاب بی‌حجابی، بی‌حیایی و بی‌غیرتی را در جامعه رواج دهند و کم کم ذائقه و فرهنگ مردم ایران را دچار تغییر نمایند و از این طریق بر اذهان جوانان و نوجوانان ما مسلط شوند.

وی عنوان کرد: همانطور که دشمنان در روز عاشورا بر پیکر مطهر امام حسین(ع) نیزه زدند امروزه بی‌حجابی، نیزه زدن به مکتب اهل بیت (ع) و سیدالشهدا(ع) است، پس ما نباید نسبت به هجمات دشمنان بی‌تفاوت باشیم زیرا آنها می‌خواهند هویت زنان و دختران ما را با اشاعه ‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه بگیرند.

نجاری ظرفیت ایجادشده در رسانه‌ها را نکته مثبتی عنوان کرد و افزود: ما باید با بهره‌مندی از این ظرفیت بتوانیم انقلاب اسلامی را گسترش دهیم که این کار نیازمند یک جهاد فرهنگی و رسانه‌ای است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار