خبرهای داغ:
به همت سپاه سروستان انجام می‌شود:

اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه سروستان از اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس و در آستانه اجلاسیه بزرگ شهدا به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی شهرستان سروستان در مهرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۲۹۲
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ حسین مباشری فرمانده سپاه سروستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره همه شهدا به ویژه ۲۲۳ شهید شهرستان سروستان و امام راحل و عظیم‌الشأن اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یکی از دوران‌های طلایی و فراموش نشدنی و سرنوشت ساز ملت عزیز ایران و انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس گفت: ایشان از دوران دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه یاد کرده و تأکید می‌کنند این گنجینه باید استخراج شود و برای نسل‌های آینده مطالب ارزشمند این دوران استخراج و مورد استفاده قرار بگیرد.

مباشری، هفته دفاع مقدس را فرصت خوب و استثنایی برای پرداختن به موضوعات اساسی هفته دفاع مقدس به خصوص برای نسل جوان دانست و تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، جهاد تبیین، ولایت‌مداری، تبیین مقاومت و ایثار و از خود گذشتگی ملت عزیز ایران و رزمندگان عزیز ما در طول ۸ سال دفاع مقدس، روحیه جهاد و شهادت طلبی ملت و رزمندگان و تبیین روحیه خودباوری و ایستادگی ملت عزیز ایران در مقابله با کفر جهانی است.

فرمانده سپاه ناحیه سروستان گفت: باید از این هفته برای معرفی شهدای عزیز به عنوان بهترین الگوها برای نسل جوان استفاده کرد، نسل جوانی که در معرض تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای تمام عیار دشمنان انقلاب قرار دارند، بنابراین این هفته فرصت بسیار خوب و مغتنمی است که دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس را در طول این یک هفته به اطلاع و سمع و نظر جوانان و مردم برسانیم.

وی با اشاره به برنامه‌های این هفته افزود:  برگزاری اولین یادواره‌ شهدای زن، اولین یادواره شهدای خیبر، اولین یادواره شهدای کارمندی، اولین یادواره شهدای فرهنگیان ، تهیه لوازم التحریر و بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های بی بضاعت، دیدار با امام جمعه محترم، غبارروبی گلزار شهدا، فضاسازی شهرستان و ادارات، برگزاری جلسات جهاد تبیین، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، دیوار نگاری معابر شهری و مدارس، تولید محتوا، خاطره نگاری خانواده معظم و جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی، از جمله برنامه‌های عمومی هفته دفاع مقدس میباشد.

فرمانده سپاه سروستان همچنین از برگزاری اجلاسیه بزرگ سرداران و ۲۲۳ شهید سرافراز شهرستان سروستان در تاریخ ۱۷ مهرماه امسال در راستای کنگره ملی پانزده هزار شهید استان خبر داد که با همت مجموعه شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار