خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ازنا در یادواره شهدای آبروی محله:

شرط عاقبت بخیری ارتباط با شهدا است

شرط عاقبت بخیری  ارتباط با شهدا است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ازنا در یادواره شهدای آبروی محله دهستان دربند گفت: شرط عاقبت بخیری ارتباط با شهدا است.
کد خبر: ۹۶۲۹۶۱۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، سرهنگ مرتضی شیخی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ازنا در یادواره ی شهدای آبروی محله که در دهستان دربند برگزار شد به نقش حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)در مقابله با دشمنی دشمنان نظام  اشاره  کرد و اظهار  داشت: تلاش دشمنان نظام به ویژه آمریکا ، آسیب رساندن به کشور و انقلاب اسلامی ایران بود و خواستند به اصل نظام ضربه بزنند ولی موفق نشدند. 

شیخی در ادامه به لزوم لبیک گویی به ندای سراسر نور پیامبر رحمت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) پیرامون یاری رساندن به مظلومان و ظلم به مردم بی دفاع فلسطین و غزه پرداخت و تصریح کرد:  تنها راه زیست آزادانه مردم غزه ایستادگی  و استقلال طلبی است  و در مقابل  زیاده طلبی غاصبین بایستند و مقاومت کنند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ازنا با بیان اینکه شهرستان ازنا  به ازای هر یک و نیم کیلومتر یک شهید تقدیم  کرده است خاطر نشان کرد: ما باید قدر شهدای خود را بدانیم  و  یاد و ذکر شهدا  را در ذهن و قلب مان جاری و ساری کنیم  تا فردای  قیامت شفیع مان باشند. 
وی گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم چرا که آنها از  بهترین چیزی که جان شیرین بود  گذشتند برای ما فدا کردند.

سرهنگ شیخی شرط عاقبت بخیری ارتباط با شهدا دانست و افزود: ما  توصیه های مؤکد شهدا  که نماز اول وقت  و حجاب بود سر لوحه زندگی  قرار دهیم که این دو باعث می شود که  انسان به سمت خداباوری و معنویت برود. 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار