اهم برنامه های اجرا شده هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه+عکس

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برنامه های متنوع فرهنگی، خدماتی، ورزشی و... در تربت حیدریه در حال اجرا شدن است.
کد خبر: ۹۶۲۹۶۳۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه، همزمان با هفته دفاع مقدس جمعی از کارکنان نیروهای مسلح، بسیجیان، پیشکسوتان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مسئولان اداری تربت حیدریه با حضور در حسینیه امام خامنه ای مدظله العالی با حجت الاسلام سید محمد معلمی امام جمعه شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

تمام شاخص‌های دفاع مقدس با جنگ‌های معاصر متفاوت بود 

اهم برنامه های اجرا شده هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه+عکس

کی‌پور، رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و فرماندار تربت‌حیدریه در این دیدار گفت: در شاخصه‌ها طی  ۲۰۰ سال گذشته جنگ ایران با دیگر کشورها، دوران دفاع مقدس متفاوت بود، به لحاظ اقتدار نظامی قبل از دفاع مقدس در دوران شاهان مختلف که ادعای اقتدار داشتند بیش از سه میلیون متر مربع از سرزمین ایران جدا شد و در همه این جنگ‌ها همیشه یک کشور با ایران در جنگ بود، اما در دوران دفاع مقدس تمام دنیا از صدام بعثی حمایت کردند و ذره‌ای از خاک کشور به بیگانگان داده نشد.

وی افزود: امروز اگر جریان‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی داخل و خارج به نظام اسلامی فشار بیاورند، آن نگاه تکلیف مدارانه دوران دفاع مقدس که رزمنده ایستاد و به تکلیف خود عمل کرد در کشور حاکم باشد، آسیبی به کشور وارد نخواهد شد.

طوفان‌الاقصی ضربه مهلکی به صهیونیست‌ها وارد کرد/اینترنت ملی یعنی بستن همه دروازه‌های ورود دشمن به عرصه فناوری کشور

اهم برنامه های اجرا شده هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه+عکس

محسن زنگنه، رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی و نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ضرباتی که طوفان‌الاقصی به رژیم جعلی صهیونیستی وارد کرده بسیار مهلک بود، بخصوص عملیات اخیر حزب‌الله که این عملیات هنوز تبیین نشده‌است. 

وی عنوان کرد: در عملیات اخیر حزب‌الله نزدیک به ۸۰ درصد اهداف محقق شد، لذا اقدام تروریستی اخیر هم نشان داد اسرائیل در باتلاقی افتاده که از آخرین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کند. وقتی از اینترنت ملی سخن به میان می‌آوریم گمان می‌کنند که قرار است فضای مجازی را فیلتر کنیم، در عین حال اینترنت ملی یعنی بستن همه دروازه‌های ورود دشمن به عرصه فناوری کشور تا از نفوذ نیز ممانعت شود. 

زنگنه مطرح کرد: وظیفه ما تلاش و خدمت مومنانه به مردم است، امروز مردم پای انقلاب ایستادند و گواه این ادعا انتخابات اخیر است که ملت ایران پیروز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار