خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

شهدا نمی‌توانند نسبت به نظام و انقلاب بی‌تفاوت باشند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: شهدا نمی‌توانند نسبت به نظام و انقلاب بی‌تفاوت باشند و حتی برخی شهدا کمال را در یکی دو شب طی کرده‌اند و سپس به مقام شهادت نائل شده‌اند.
کد خبر: ۹۶۲۹۹۲۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲
شهدا نمی‌توانند نسبت به نظام و انقلاب بی‌تفاوت باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در نخستین یادواره دو شهید رسانه‌ای شهرستان نهاوند با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و احترام آنها برما واجب و بر گردن ما دین دارند.

وی با بیان اینکه همچنان که دفاع مقدس برگردن انقلاب و نظام حق حیات دارد شهدا هم حق حیات دارند، افزود: بعد از دفاع مقدس و شهدا، صبر خانواده‌های شهدا صبر زینبی است و مقاومت و ایستادگی خانواده‌های معظم شهدا که ایستادگی کردند و در مسیر شهدا بودند و در مسیر شهدا حرکت کردند بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، و این تکلیف و دین برگردن ما است که باید تلاش کنیم یاد و نام شهدای عزیزمان را که همچنان ستاره‌های درخشان در آسمان می‌درخشند حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه، این وعده خداوند متعال است که شهدا زنده‌اند و در نزد خدا روزی می خورند، گفت: ارتباطاتی که شهدا با خانواده‌هایشان دارند، حکایت‌های زنده و واقعی که جلوی چشم ما در حال اتفاق است و خیلی سندهای واقعی که شهدا زنده هستند و ناظر و حاضر بر رفتار ما هستند و بسیاری از گره‌هایی که دشمنان بر سر مسیر این نظام می‌گذارند شهدا آنها را برمی‌دارند، حکایت از زنده و حاضر و ناظر بودن شهدا دارند.

مختاری افزود: شهدا نمی‌توانند نسبت به نظام و انقلاب بی‌تفاوت باشند و حتی برخی شهدا کمال را در یکی دو شب طی کرده‌اند و سپس به مقام شهادت نائل شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقام شهدا از مقام انبیاء بالاتر است، اظهار کرد: به شهیدتان افتخار کنید، اینها انتخاب شده‌های خداوند متعال هستند که اگر زندگیشان را بررسی کنیم خصوصیات خاصی داشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: اگر کشور ما آبرو دارد و نظام ما در دنیا حرفی برای گفتن دارد همه را مرهون خون شهدا و صبر خانواده‌های شهدا است.

وی گفت: این انقلاب بیش از ۲۰ هزار شهید از بهترین جوانان ناب و خالص خود را در جبهه‌های حق علیه باطل تقدیم کرده است که به خاطر شرایط خاصشان خداوند متعال آنها را گلچین کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار