به همت شهرداری صورت گرفت:

افتتاح ۷ پارک در شهر زنجان

زنجان - هفت پارک و فضای سبز در شهر زنجان با اعتباری بالغ بر حدود ۳۵۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دفاع مقدس‌ باحضور شهردار زنجان، اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه، به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۳۰۱۸۱
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸

افتتاح ۷ پارک در شهر زنجان

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان ، شهردار زنجان در آیین بهره برداری از هفت پارک و فضای سبز که شامل ( پارک صدرا، پارک دانشور،پارک شاهد، پارک بهار ۲، پارک شهرآرا ،پارک طلوع، پارک حقیقت‌) در شهر زنجان اظهار داشت: مجموع اعتبارات این پارک‌ها بالغ بر حدود ۳۵۰ میلیارد ریال می‌باشد.

وی گفت: ۵۰ هکتار پارک و فضای سبز به شهر زنجان اضافه شد ه است و سرانه فضای سبز شهر زنجان از 14/2 در 1401 امروزه به 15/8 رسیده و رشد خوبی داشته است.

شهردار زنجان در ادامه گفت: عملیات اجرایی این طرحها از اواخر سال گذشته آغاز شده بود که امسال با نصب تجهیزات تکمیل و افتتاح شد.

وی در ادامه به بوستان با بیان اینکه در کنار این اقدامات،طرح های دیگری نظیر بوستان شهر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال احداث است، اضافه کرد: روند عملیات اجرایی این بوستان با تجدید قرارداد شتاب بیشتری خواهد گرفت.

شهردار زنجان با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم شهرداری مهار فاضلاب در حاشیه زنجانرود است، ابراز امیدواری کرد:ساحل سازی زنجانرود نیز سال آینده آغاز خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در زمان بیماری کرونا با رها شدگی پارک ها مواجه شده بودیم، افزود: حدود ۸۰ درصد مبلمان و تجهیزات پارک ها از بین رفته بود که از سال ۱۴۰۱ به مرور پارک ها مورد تعمیر و تجهیز قرار گرفت.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار