خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام دارابی:

دوران دفاع مقدس چراغ راه آیندگان است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: انعکاس هر کدام از حوادث دوران دفاع مقدس می‌تواند چراغ راه و وسیله‌ای برای شناخت بیشتر آیندگان باشد.
کد خبر: ۹۶۳۰۱۹۱
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
دوران دفاع مقدس چراغ راه آیندگان است

حجت‌الاسلام محمدولی دارابی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس اظهار کرد:هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعثی صدام، علیه ملت بزرگ ایران، بی شک از دوران طلایی و پرافتخار مردمان این مرز و بوم است.

وی افزود: انعکاس هر کدام از حوادث دوران دفاع مقدس می‌تواند چراغ راه و وسیله‌ای برای شناخت بیشتر آیندگان باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشار به تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» گفت: ایشان فرمودند « از جنگ یک تصویر باشکوه، لیکن دوری در جلو چشم همه بود. باشکوه بود. باعظمت بود. اما مثل تابلویی که در بالا گذاشته باشند و آدم از دور بخواهد به آن نگاه بکند، این کتاب‌ها آمده‌اند ریزه‌کاری این تابلو را کشانده‌اند جلو و حالا انسان می‌تواند آن را از نزدیک ببیند.»

وی عنوان کر: نشر خاطرات و تجربیات دفاع مقدس گامی است در راستای نشان دادن این زیبایی‌ها و ارتباط معنوی رزمندگان ما با حماسه بی‌مانند عاشورای حسینی، و مرور حوادث جنگ تحمیلی، می‌تواند ما را بیش از پیش به زیبایی‌های آن تابلوی نقاشی نزدیک‌تر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار