بازگشت به تفکر دوران دفاع مقدس علاج حل مشکلات کشور است

فرماندار گناباد گفت: علاج حل مشکلات کشور، بازگشت به تفکر دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۶۳۰۷۳۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، رضا نصیری در همایش سراسری جهاد و مقاومت که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل مصلی گناباد برگزار شد، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس گناباد ۴۵ هزار نفر جمعیت داشته که از آن تعداد ۷۵۰۰  نفر بصورت مستقیم از همه سن و اقشار در جبهه ها حضور داشتند. 
وی ادامه داد: در حوزه روحانیت اعزامی به جبهه ها حداقل ۲۰ نفر از روحانیت شهرستان  به شهادت رسیده که از این اقشار حداقل ۴۰ نفر جانباز شدند.
نصیری با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس به قشر خاصی اختصاص نداشت بیان کرد: در حوزه های دانش آموزی، فرهنگیان، کارگران، کارمندان و اصناف همین اتفاق که در جامعه روحانیت بود رقم خورد یعنی اینکه ما در جبهه از همه اقشار داشتیم و صرفا مختص یک قشر یا طبقه خاصی نبود.

 فرماندار گناباد که خودش از رزمندگان زمان دفاع مقدس است، عنوان کرد: در جنگ ۸ ساله نزدیک ۸۰ کشور به صدام کمک کردند، در هفته اول جنگ پنج هواپیمای آمریکایی تحویل عربستان سعودی شد که علیه ایران استفاده کند.

این پیشکسوت دفاع مقدس اعلام کرد: در نبرد خرمشهر بعد از بازپس‌گیری خرمشهر از ۱۸ ملیت کشور جهان اسیر گرفتیم که این مظلومیت ایران اسلامی را می رساند اما ما در جنگ ۸ ساله با توکل به خدا و نیروی پرافتخار سپاه و بسیج و نیروهای مسلح دشمن را شکست دادیم. 
نصیری از جمله به دستاوردهای مهم دوران دفاع اشاره کرد و توضیح داد: موفقت های امروز ما در حوزه های دفاعی، امنیتی اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مدیون دوران دفاع مقدس است.

فرماندار گناباد مطرح کرد: در طول خدمت به ملت تلاش ما این بوده است که تفکر بسیجی را پیاده کنیم و نمونه آن فرودگاه شهرستان است که بعد از ۲۹ سال توقف با پیگیری های انجام شده به بهره برداری رسید. 


وی ادامه داد: در طرح نهضت مسکن ملی در گناباد تاکنون  ۱۲ هزار واحد شهری و روستایی در اختیار مردم شهرستان قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار