جانشین فرمانده سپاه استان البرز:

باید از گنجینه دفاع مقدس پاسداری کنیم/ دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی و تحریف واقعیت‌ها است

جانشین فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه باید از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس به جهت جلوگیری از انحراف و انتقال به نسل‌های آینده محافظت شود، گفت: دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی و تحریف واقعیت‌ها و ارزش‌ها است.
کد خبر: ۹۶۳۱۳۳۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی کرمی جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، با حضور در روستای گلیرد طالقان به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، اظهار داشت: دشمن کاری را که در جنگ نتوانست علیه ملت ما انجام دهد امروز از طریق نفوذ فرهنگی درصدد انجام آن است.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد آندلسی کردن کشور و سست کردن ارزش‌ها است، افزود: دشمنان با ترویج فحشا و نفوذ فرهنگی درصدد سست کردن پایه‌های اعتقادی مردم و نابودی کشور هستند.

سردار کرمی با اشاره به دینداری و ولایت مداری مردم طالقان و مرحوم آیت الله طالقانی، عنوان کرد: آیت الله طالقانی که امام خمینی (ره) به او لقب ابوذر زمان داده بود نمونه بارز ولایت مداری بود.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه پیروزی رزمندگان ایران اسلامی در دفاع مقدس مرهون ولایت مداری و اطاعت از امامین انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: هر گاه از خط ولایت و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی دور شدیم دچار خسارت شدیم و دشمن با نفوذ فرهنگی درصدد تحقق این مسأله است.

وی با اشاره به وصیت نامه امام خمینی (ره)، بیان داشت: امام خمینی (ره) در وصیت نامه تاریخی خود ملت بزرگ ایران را به واسطه ولایت مداری و ایستادگی در برابر طاغوت‌ها و استکبار زمان از مردم عهد رسول الله (ص) بالاتر و برتر می‌داند و این مسأله‌ای قابل تامل است که ما باید به آن توجه کنیم.

سردار کرمی با بیان اینکه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم، افزود: اهمیت سخن ارزشمند امام خمینی (ره)، مبنی بر اینکه «اگر می‌خواهید به مملکت شما آسیب نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید»، امروز بیش از پیش بر ما عیان می‌شود چرا که دشمنان با نفوذ فرهنگی درصدد انحراف جامعه از مسیر رشد و پیشرفت هستند.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه شهدا جان ارزشمند خود را فدا کردند تا ارزش ها، ولایت، مردم و کشور باقی بماند، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما است که با حضور حداکثری در سنگر ولایت مداری از ارزش‌های شهدا دفاع کنیم و نسبت به انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان بکوشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار