خبرهای داغ:
داور مسابقات شطرنج کشوری:

من به توصیه رهبرم می خواهم فرد تاثیر گذاری در آینده کشورم باشم/برای هدف زندگی ام به خدا متکی و امیدوارم

من به توصیه رهبرم می خواهم فرد تاثیر گذاری در آینده کشورم باشم/برای هدف زندگی ام  به خدا متکی و امیدوارم
داور مسابقات شطرنج کشوری گفت: من توصیه مقام معظم رهبری به جوانان را گوش می دهم و میخواهم فرد تاثیر گذاری در آینده کشورم باشم و برای هدف زندگی ام به خدا متکی و امیدوارم.
کد خبر: ۹۶۳۱۶۳۱
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

سیده فاطیما موسوی راد داور مسابقات  شطرنج  کشور در گفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان گفت: من در  ۲۵ فروردین ۱۳۸۶ در خرم آباد متولد شدم و علاقمند به رشته دو و شطرنج هستم. 

موسوی راد موفقیت خود را حمایت پدر دانست: پدرم در حیطه ورزشی خیلی من را  حمایت می کندو در این راه مشوق من بود. 
سیده فاطیما گفت: من در رشته تجربی درس می‌خوانم و با معدل،۱۸ و ۲۳ قبول شدم. 

برای هدف زندگی  اگر به خدا متکی و امیدوار شدید قطعا موفق هستید
داور شطرنج کشوری تصریح کرد: در راستای ورزش  مقام دوم مسابقات دو و میدانی در سطح ناحیه پارسال و در مسابقات شطرنج یکبار ششم استانی و امسال هم داوری مسابقات کشوری را در کارنامه خود دارم. 

فاطیما با بیان اینکه میخواهم فرد تاثیر گذاری در کشورم باشم خاطر نشان کرد: من توصیه مقام معظم رهبری به جوانان را همیشه گوش میدهم و از این جهت میخواهم فرد تاثیر گذار در آینده کشور باشم. 

برای هدف زندگی  اگر به خدا متکی و امیدوار شدید قطعا موفق هستید

او افزود: به نظرم ورزش و درس در کنار در هم به ما  اعتماد به نفس و روحیه و همچنین انگیزه میدهد و این دو روی ما  تاثیر مثبتی دارد. 

این دانش آموز خرم آباد ی به امید اشاره  کرد و اظهار داشت:   وقتی  آرزوی در دل ما می افتد یعنی ما برای رسیدن به آن تمام تلاش و  توانایی خودمان را برای رسیدن به آرزوی مان به کار ببندیم. در این راستا  خدا راه زندگی را به ما نشان  میدهد  و اینکه اگه به خود خدا متکی باشیم و به او  امید داشته باشیم قطعا موفق خواهیم شد. 


موسوی به بیان اینکه حجاب محدودیت نیست تصریح  کرد:  بانوی دو عالم حضرت فاطمه مطهره با داشتن حجاب کامل توانستند نقش موثری در جامعه و هدایت بانوان داشته باشند و چه بسا  بانوانی هم بودند که در دوره جنگ تحمیلی ما با حفظ حجاب از جنگ پشتیبانی کردند و چادر بر سر داشتند و مانع انگیزه آنها نشد و  اجازه ندادن چادر از سرشان بیفتد پس حجاب نمی تواند محدودیت باشد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار