کارگاه آموزشی و بهداشتی در سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه گفت: نخستین جلسه آموزشی گروه خودیار با همکاری مرکز بهداشت شهدای سرخه در جهت تحکیم خانواده برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۳۷
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کارگاه ها و کلاس های آموزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه برگزار می شود.

فاطمه اسیری از بسیجیان این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کلاس های آموزشی نقاشی، زبان انگلیسی ویژه کودکان، کلاس قرآن (رده ‌سنی ۶تا۱۳ سال) و ادبیات به صرت هفتگی با استقبال خوبی برگزار می شود.

او افزود: همچنین به مناسبت شهادت رهبر بزرگ مقاومت سیدحسن نصرالله، تلاوت قرآن انجام و به روح پرفتوح این شهید بزرگوار وهمراهانش در پايگاه اهدا شد. در این مراسم از شجاعت و جهاد بی وقفه او در بين بسیجیان بحث و گفتگو شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: نخستین جلسه آموزشی گروه خودیار  با همکاری مرکز بهداشت شهدای سرخه باحضور کارشناس مرکز برگزار و در این جلسه درباره حیوانات هاری، سقط جنین و بیماری زنانه گفتگو و با پرسش و پاسخ همراه بود.

گفتنی است هیئت منتظران پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه همراه با ختم صلوات و حلقه صالحین شهید محمدرضا یاسی این پایگاه مقاومت برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار