خبرهای داغ:
فرماندار جویم:

با شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله، ما از راهمان و هدفمان و از حمایت خود از ملت‌های مظلوم دست برنخواهیم داشت

فرماندار شهرستان جویم گفت: شهادت سید حسن نصرالله اگرچه برای ما بسیار دردناک و غم انگیز است، اما با شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله، ما از راهمان و هدفمان و از حمایت خود از ملت‌های مظلوم دست برنخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۵۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نعمت الله اکبری نژاد فرماندار شهرستان جویم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت:  امروز در حالی ما مردم همیشه در صحنه شهرستان جویم گرد هم جمع شده ایم که بار دیگر همراهی و همدلی خود را با شهدای مظلوم جبهه مقاومت در راس آن شهید والامقام سید حسن نصرالله هست  با خانواده این شهید، با مردم داغدار امت اسلامی که در کشورهای اسلامی هستند من جمله کشور عزیزمان ایران اسلامی و مردم شهیدپرور لبنان اعلام کنیم که ما همچنان به دفاع از اسلام و به دفاع از حقانیت مردم مظلوم فلسطین، لبنان و همه ملت های تحت ستم استکبار جهانی نشان دهیم و اعلام کنیم که شهادت سید حسن نصرالله اگرچه برای ما بسیار دردناک و غم انگیز است اما با شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله، ما از راهمان و هدفمان و از حمایت خود از ملت های مظلوم دست برنخواهیم داشت.
وی افزود: دشمنان اسلام همیشه این جور ترورها و کشتارها را برای خود پیروزی می دانند اما برعکس برای آنها شکست است.
به گفته اکبری نژاد: با ترور و به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید اسماعیل هنیه، دشمنان فکر می کردند که یک قدم به پیروزی نزدیک شده اند اما در عمل دیدند که خون شهید سلیمانی و شهید هنیه از زمان زنده بودن آنها بیشتر موثر است.

این مقام مسئول عنوان کرد: الان هم شهادت سید حسن نصرالله روشنی بخش راه جبهه مقاومت خواهد بود و همه آزادگان و آزادمردان جهان به تاسی از خون این شهید والامقام بیشتر از گذشته به حمایت از اسلام و قرآن و ملت مظلوم فلسطین و لبنان قدم برخواهند داشت.
این برای دشمن هیچ پیروزی نخواهد داشت و مطمئنا اسرائیل رو به زوال خواهد بود همچنان که رهبر عزیزمان بارها فرمودند که اسرائیل در آینده ای نزدیک از صحنه هستی محو خواهد شد.
وی عنوان کرد: جبهه اسلام با خون این شهید مصمم تر، مقاوم تر و ان شاءالله با سرعتی بیشتر رو به پیش است همان طوری که خود سیدالشهدا (ع) در تاریخ نشان داد خون بر شمشیر پیروز است، این حقانیت با این خون روشن تر خواهد شد.
اکبری نژاد عنوان کرد: ان شاءالله که همه مسئولان ما و دولت مردان ما بر این حقانیت مصمم تر باشند و قاطعانه در برابر این جنایت هولناک اسرائیل که در روز روشن از هیچ افکار عمومی و هیچ قانونی هیچ ابایی ندارد و جنایت می کند، محکم بر حمایت جبهه حق تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار