خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت مجاهد شهید سیدحسن نصرالله در سمنان برگزار می شود

مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه سمنان از برپایی مراسم بزرگداشت مجاهد شهید سیدحسن نصرالله به همت سپاه ناحیه سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۲۶۵۱
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶

محسن مرادی، مسئول معاونت فرهنگی هنری و حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه ناحیه سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اظهار کرد: با توجه به قضایایی که در لبنان اتفاق افتاده است و جنایت های خونباری که رژیم صهیونیستی رقم زد و منجر شد به شهادت سیدمقاومت و مجاهد بزرگ سیدحسن نصرالله سپاه ناحیه سمنان برنامه های گرامیداشت و بزرگداشتی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: دوشنبه نهم مهرماه برنامه باشکوهی در بزرگداشت مجاهد شهید سیدحسن نصرالله به همت سپاه ناحیه سمنان با حضور اساتید و سخنرانان برجسته کشوری در حسینه شهدای بسیج سمنان برگزار خواهد شد.
مسئول معاونت فرهنگی هنری و حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: در سطح شهر نیز ایستگاه های فرهنگی و مقاومت برپا خواهد شد و ماشین نویسی و پلاکارد نویسی، پخش پوستر و اقلام فرهنگی در دستور کار قرار دارد. 
مرادی عنوان کرد: در مساجدی همچون جهادیه و عابدیه و حرم مطهر امامزاده یحیی مراسم بزرگداشت شهادت سیدحسن نصرالله برنامه ریزی شده است که با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار