خبرهای داغ:

جهاد و امید آفرینی بنیانی‌تر فعالیت در ادامه راه شهداست

فرمانده سپاه کازرون در یادواره شهدا روستای خدا آباد و صدر آباد گفت: جهاد و امید آفرینی بنیانی‌تر فعالیت در ادامه راه شهداست.
کد خبر: ۹۶۳۲۶۹۰
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده سپاه کازرون در یادواره شهدا روستای خدا آباد و صدر آباد از بخش مرکزی کازرون که با همت پایگاه های محبان حضرت زینب (س) و حضرت صدیقه کبری (س)، تابعه حوزه کوثر(س)، در حسینیه حضرت صاحب الزمان(عج) روستای خدا آباد، برگزار شد، ضمن تهنیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و شهدای حادثه اخیر لبنان، اظهار داشت: مسیر همه شهدای عزیز ما همان مسیر حادثه عاشوراست و همان مسیری است که جبهه مقاومت در پیش گرفته و امروز استکبار جهانی و رژیم صیهونیستی تمام تلاششان را برای از بین بردن مقاومت در منطقه انجام می دهند.

وی تصریح کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، اساسی ترین و بنیادی ترین کاری که ما باید انجام بدهیم، جهاد و امید آفرینی است، که در بیانیه گام دوم انقلاب بیش از چهل بار از جوانان و نوجوانان صحبت شده که تمام تلاش دشمن بر این است که جوانان و نوجوانان ما ناامید شوند.

حیاتی افزود: شهادت، بیدار کننده است با شهادت در راه حق، انسان ها، ملت ها و جهانیان بیدار می شوند و فلسفه انقلاب اسلامی ما برای بیدار کردن جهانیان برای تشکیل حکومت امت واحده در جهان اسلام.

 وی ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا برای بیداری ماست چون اگر بیدارمان نکنند بیدار نمی شویم، همین تفکر شهدا و اندیشه شهداست که زمینه را برای ظهور حضرت مهدی فاطمه (عج)، فراهم می‌ آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار