آیین بزرگداشت شهادت سید مقاومت در تربت حیدریه

مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه و شهدای جبهه مقاومت با حضور مسپولان و آحاد مردم در محل بقعه متبرکه بی بی حسنیه سلام الله علیها شهر تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۲۷۴۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه، مسئول نظارت و بازرسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تربت حیدریه گفت: آموزه های دینی به ما یاد داده که در مقابل دشمنان کافر باید همیشه آماده و مسلح باشیم و هیچگاه از قدرت نظامی خود نکاهیم. چرا که نقطه ضعف نشان دادن به دشمن باعث جری شدن دشمن می شود و آن وقت‌ باید هزینه های سنگین تری پرداخت کرد.
سرهنگ پاسدار علی رجبی افزود: آنهایی که مردم را از جنگ می ترسانند و می گویند نباید در تله ی دشمن وارد شد نمی دانند که چه هزینه های سختی باید بابت این تفکر داد و با این تفکر جامعه را بیشتر اتفاقا به سمت جنگ می برند.
وی ادامه داد: چرا که اساسا ماهیت جمهوری اسلامی با ماهیت دشمنان در تضاد است و چاره ای غیر از جنگ وجود ندارد، زیرا ماهیت جمهوری اسلامی طبق آنچه دین الهی به ما فرموده و امام خمینی ره این مسئله را احیاء کرد، مبارزه با ظالمین است و جبهه مقابل دقیقا همان ظالمینی هستند که ما باید با آنها مبارزه کنیم،پس صلح و برادری با این دشمن اساسا امکان ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار