نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

ستاد ترویج مکتب حاج‌قاسم در مردمی‌سازی مراسم سالگرد موفق بوده است

امام جمعه کرمان گفت: ستاد مکتب حاج‌قاسم در مردمی‌سازی مراسم موفق بوده و شاهد آن حضور پررنگ موکب‌های مردمی در ایام سالگرد است.
کد خبر: ۹۶۳۲۷۸۹
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، صبح سه‌شنبه (۱۰ مهر) در نخستین جلسه ستاد برگزاری پنجمین سالگرد شهید سلیمانی گفت: ستاد مکتب حاج‌قاسم در مردمی‌سازی مراسم موفق بوده و شاهد آن حضور پررنگ موکب‌های مردمی در ایام سالگرد است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به برگزاری مراسم در سراسر استان طی هفته مقاومت، گفت: هر شهرستان یک موکب قوی داشته باشد گرچه برخی شهرستان‌ها چند موکب دارند.
وی با تاکید بر اینکه هر شهرستان در کنار برنامه‌های مختلفی که دارد، یک برنامه برجسته نیز داشته باشد؛ بر توجه به جایگاه کرمان؛ به عنوان پایتخت مقاومت تاکید کرد.
امام جمعه کرمان با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله و تدارک تجمع سراسری روز چهارشنبه جاری در محوطه مصلی گفت: همه با تمام ظرفیت در این مراسم حضور پیدا کنند.
محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان هم با بیان اینکه سالگرد شهید سلیمانی باید با عزت و عظمت برگزار شود؛ گفت: توجه به حوادث اخیر جبهه مقاومت حتماً باید در برنامه‌های سالگرد مد نظر باشد.
وی بر لزوم برگزاری مراسم سالگرد در مدارس تاکید و بیان کرد: امسال ۱۷ دی به عنوان روز کرمان در تقویم ثبت شده که از این پس باید در برنامه‌ها مورد توجه قرار بگیرد.
احمد علیرمضانی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان هم گفت: ساخت چند مورد مستند درباره شهدای حادثه تروریستی در دستور کار است که امیدواریم قبل از سالگرد رونمایی و در ایام سالگرد پخش شود.
اکرم رنجبر، مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان نیز مسئله اسکان زائران شهید سلیمانی را موضوع مهمی خواند و خواستار رفع مشکلات این حوزه شد.

منبع : شبستان 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار