تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی بخش بنت شهرستان نیکشهر

تشییع پیکر مطهر ۴ شهید حادثه تروریستی بخش بنت شهرستان نیکشهر با حضور فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، در بخش بنت شهرستان نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۳۱۸۹
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر،  پیکر پاک ومطهر ۴ شهید حادثه تروریستی بخش بنت شهرستان نیکشهر که روز گذشته در یک حمله تروریستی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند با حضور فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر، فرماندار شهرستان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، ریش سفیدان، معتمدین و جمعی از پایوران و بسیجیان و آحاد مردم شیعه و سنی شهرستان نیکشهر در بخش بنت برگزار شد.

 

 

 سردار پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم وداع با پیکر ۴شهید حمله تروریستی بخش بنت شهرستان نیکشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و محکومیت این عمل با بیان اینکه این جوانان به‌ دست شقی‌ترین افراد روی زمین به شهادت رسیدند گفت: شهادت این ۴ شهید را به همه ملت ایران اعم از شیعه و سنی تسلیت و تبریک می‌گویم، این شهدای گرانقدر امشب میهمان مادر خود حضرت زهرا(س) هستند.

 

وی با اشاره به این مطلب که این جوانان با شجاعت و ایمان در دفاع از این آب‌ و خاک در دل خود تردید راه ندادند و در راه دفاع از جان و مال و حیثیت و خدمت و امداد رسانی به مردم به شهادت رسیدندتأکید کرد: گروهک‌های تروریستی و معاندین باید بدانند که آزموده را آزمودن خطاست، این انقلاب در طول دوران شهدای زیادی را در دفاع از کشور تقدیم کرده و در این مسیر استوار است.

 

سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اقدام تروریستی گروهک جیش ظلم راکه منجر به شهادت مظلومانه این عزیزان گردید و مردم بخش بنت را داغدار کرد محکوم کرد.

 

 وی گفت: این افراد به‌ فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند دشمنان بدانند تقاص این جنایت را پس خواهند داد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با ابراز اینکه ‌اراده رزمندگان ما اجازه نخواهد داد که تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند تأکید کرد: دشمنان تلاش کردند در این منطقه میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند اما امروز می‌بینید شیعه و سنی متحد و منسجم کنار هم در مراسم تشییع حضور دارند و اقدامات دشمنان راه به جایی نبرده است، خون این عزیزان روی زمین نخواهد ماند و گروهک تروریستی به سزای اعمال ننگین و شومش خواهد رسید.

 

 

گفتنی است، شهیدان  پاسدار پرویز کدخدایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری شهید باقری بنت،  یوسف شیرانی فرهنگی و رئیس شورای شهربنت، سربازوظیفه سید محمدجواد ساداتی و  بسیجی مجیب بلوچ که در جشن عاطفه‌ها درمدرسه محله شیخان از توابع بخش بنت توسط گروهک جیش الظلم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند تشیع و خاک سپاری شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار