خبرهای داغ:
زینی وند:

همدان یکی از پایگاه‌های تمدن و هویت‌ساز است/ استانداران باتجربه انتخاب شدند

همدان-معاون سیاسی وزیر کشور گفت: استان همدان به واقع یکی از پایگاه‌های تمدن و هویت‌ساز، تاریخ‌ساز، عالم پرور، انقلابی و مجاهدپرور است و شهدای پرافتخاری دارد.
کد خبر: ۹۶۳۳۲۱۶
|
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۸
همدان یکی از پایگاه‌های تمدن و هویت‌ساز است/ استانداران باتجربه انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی زینی‌وند در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان اظهار کرد: اگر فکر کنید با سرسپردگی در مقابل زورگویان که در تریبون‌ها تهدید به ترور می‌کنند، می‌توانیم آینده خود را تصمین کنیم سخت اشتباه کردیم و تحلیل خطایی است.

وی با بیان اینکه در همین کشورهای دنیا حاکمانی سر سپردند و تسلیم شدند اما در پایان با خفت و خواری رفتند، افزود: قدر ایران پرقدرت را بدانیم و از کشور با هر دیدگاهی که داریم دفاع کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه پرچمدار اصلی نهاد انتخابات شخص رهبر معظم انقلاب است، گفت: در دل این انتخابات رئیس جمهوری پدید آمد، رئیس جمهوری مردمی و مقبول که هم رهبری به او اعتماد دارد، هم فضای خوبی در کشور ایجاد کرده است، رئیس جمهوری آمده که می‌گوید همه باشند؛ وفاق ملی، همه توانمندان بیایند برای کشور کار کنند.

وی ادامه داد: تخطئه کردن هیچ سودی برای کشور ندارد، ما در کشور بر خوبی‌های دولت گذشته تکیه خواهیم کرد و خلاقیت‌های جدید با نخبگان و کارشناسان ایجاد خواهیم کرد و محور ما گفتمان رئیس جمهور خواهد بود و بر همین میثاق قدم برخواهیم داشت.

زینی‌وند ابراز کرد: در باب تعیین استانداران شخص رئیس‌جمهور تعیین استان خود را هم توصیه نکرد، ۵۰۰ نفر در وازرت کشور هست که از این تعداد ۲۰۰ نفر در حال بررسی و تحقیق هستند که با گفتمان ریاست جمهوری و براساس واقعیت استان و توانمندی افراد انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه استانداران حاکمان محلی هستند اما حکمرانان محلی نیستند، عنوان کرد: استانداران باتجربه و قویی انتخاب شدند تا امور استان به آنها واگذار شود؛ همچنین اگر منتظر باشیم با اعتبارات دولتی استان متحول شود این امکان وجود ندارد باید از بخش خصوصی،  سرمایه و علاقه مردم کمک گرفت.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: استان همدان به واقع یکی از پایگاه‌های تمدن و هویت‌ساز، تاریخ‌ساز، عالم پرور، انقلابی و مجاهدپرور است و شهدای پرافتخاری دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات علیرضا قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: از تجربیات وی در بدنه وزارت کشور استفاده خواهد شد.

زینی‌وند با بیان اینکه به تناسب شرایط استان استاندار انتخاب خواهد شد؛ ابراز کرد: ملانوری یکی از بهترین نیروهای وزارت کشور است و از جمله استانداران موفق هستند و در دولت سیزدهم معاون سازمان دهیاران بود، دیدگاه خوبی دارد تعاون گرا است و حتما دوران خوبی را استان سپری خواهد کرد.

در پایان این مراسم حمید ملانوری شمسی به عنوان استاندار جدید همدان معرفی و از زحمات علیرضا قاسمی فرزاد تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار