خبرهای داغ:
سردار‌ قریشی:

رژیم صهیونیستی که ادعای حکومت «من النیل الی الفرات» را داشت امروز ناچار است به دور شهرک‌هایش دیوارهای آهنین بکشد تا در امان بماند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: رژیم صهیونیستی که تا همین چند صباح پیش، ادعای حکومت «من النیل الی الفرات» را داشت امروز به وضعیتی دچار شده که ناچار است به دور شهرک‌هایش دیوارهای آهنین بکشد تا در امان بماند.
کد خبر: ۹۶۳۳۷۷۶
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسبج مستضعفین با حضور حجت‌الاسلام والسلمین «رضایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و سردار «قریشی» جانشین این سازمان برگزار شد.

سردار «قریشی» جانشین سازمان بسیج مستضعفین، طی سخنانی‌ در‌ این آیین، رمز موفقیت سپاه، بسیج، حزب‌الله و سایر گروه‌های مقاومت اسلامی را در گرو معنویت و بن‌مایه اعتقادی آنها دانست و گفت: معرفت، ایمان و عمل صالح، عوامل لازم برای ایجاد معنویت هستند.

 

وی همچنین با اشاره به حوادث این روزهای منطقه غرب آسیا اظهار کرد: رژیم صهیونیستی که تا همین چند صباح پیش، ادعای حکومت «من النیل الی الفرات» را داشت امروز به وضعیتی دچار شده که ناچار است به دور شهرک‌هایش دیوارهای آهنین بکشد تا در امان بماند؛ غافل از آنکه در همان تل‌آویو و حیفا نیز در امان نیست.

 

سردار قریشی عنوان کرد: آنچه سبب می‌شود که یک نیروی حزب‌الله، ساعت‌ها و بلکه روزها در درون یک مخفی‌گاه یا گودال پنهان شود تا در فرصت مناسب، عملیات ضدصهیونیستی خود را انجام دهد، قدرت معنویت و بن‌مایه اعتقادی اوست. 

 

در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر به عنوان معاون جدید تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسبج مستضعفین معارفه شد و از تلاش‌ها و اقدامات «سلمان شایانفر» در این مسئولیت قدردانی به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار