خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش ازنا گفت:

پاسداران در عملیات وعده صادق۲ گل کاشتند

پاسداران در عملیات وعده صادق۲ گل کاشتند
مدیر آموزش و پرورش گفت: عملیات وعده صادق ۲ پاسخ محکمی به تجاوز وحشی رژیم غاصب صهیونیست بود و برادران سپاه پاسداران دراین عملیات گل کاشتند.
کد خبر: ۹۶۳۳۹۷۷
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، صبح امروز، آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان ازنا، با حضور جمعی از کارکنان اداری آموزش و پرورش و فرماندهان سپاه ناحیه ازنا برگزار شد.

  در این آیین مدیر آموزش و پرورش شهرستان ازنا، ضمن قدردانی از فرماندهان حاضر در جلسه  به عملیات صادق ۲ سپاه پاسداران پرداخت و گفت:  این عملیات پاسخی محکم به  تجاوزات و اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل بود شهید سید حسن نصرالله، پرچمدار و زبان گویای جبهه مقاومت بود دشمن با ترور ناجوانمردانه این عزیز، نه تنها خللی به این جبهه وارد نکرد، بلکه  این جبهه مقاوم تر شدند و  برادران شجاع در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت امر ولی فقیه مسلمین، باز هم گُل کاشتند و پوزه آمریکا و کشورهای دست نشانده اش را به خاک مالیدند.

 مصطفی بیات افزود: بسیج دانش آموزی، بازوی توانمند آموزش و پرورش در راستای پیشبرد اهداف تربیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با همراهیِ حوزه پرورشی می‌تواند کمک کار دستگاه تعلیم و تربیت، در مسیر آگاهی بخشی و کاهش آسیب های اجتماعی باشد.
انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار