حزب‌الله؛ خط مقدم دفاع از امت اسلا‌می+ فیلم و عکس

حزب الله لبنان به برکت همّت و شجاعت مردم خود خط مقدم دفاع از امت اسلا‌می و همه ملت‌های این منطقه است. صهیونیست رژیمی است نژادپرست، متجاوز و سفاک و برای دشمن دین، آئین، مسجد، کلیسا، شیعه و سنی فرق نمی‌کند.
کد خبر: ۹۶۳۴۳۴۱
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، همزمان با سالروز عملیات بی‌سابقه طوفان الاقصی، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره مجاهد فی سبیل‌الله، سیّد عزیز امت اسلامی، دبیر کلّ حزب الله لبنان، شهید حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت از جمله سردار شهید عباس نیل‌فروشان و محکومیت اقدامات رژیم سفّاک صهیونیستی در فضایی معنوی توام با نوای مداحان اهل بیت (ع) با حضور جمعی از خدام بارگاه پاک و مطهر امام مهربانی‌ها برگزار شد.

 قرائت آیاتی از قرآن کریم، روضه خوانی با نوای مداحان اهل بیت (ع)، زیارت بارگاه مطهر امام مهربانی ها از ویژه برنامه‌های این مراسم باشکوه با حضور خادمان بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) برگزار شد.

در این مراسم خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحج (علیه السلام) ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی اسرائیل، به نیابت از شهدای جبهه مقاومت به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سید حسن نصرالله، شهید عباس نیل‌فروشان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند و دل‌ها را روانه حضرت کرده تا عرض ادب به ولی نعمت خود داشته باشند و ضمن حضور بر مزار مطهر شهید خدمت، شهید جمهور، خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهیدان، امام راحل حضرت امام خمینی (ره)، آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران عهدی دوباره بستند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اسرائیل به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیما‌های رژیم صهیونیستی محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی ساخت آمریکا استفاده شده بود و ویدئو‌های منتشر شده از سوی ارتش اسرائیل نشان می‌دهد، هر یک از جت‌های جنگنده این رژیم در روز عملیات حاوی حداقل ۱۵ بمب ۲ هزار پوندی مدل BlU-۱۰۹ بوده‌اند.

عملیات انجام گرفته از سوی رژیم صهیونیستی رژیم متجاوز و سفاک اسرائیل تاییدکنندۀ این موضوع است که این رژیم برای اجرای طرح عملیات ترور خود از ترکیبی از بمب‌های سنگرشکن آمریکایی مدل BLU-۱۰۹ به همراه بمب هدایت ماهواره‌ای JDAM استفاده کرده است. این بمب‌های سنگر شکن که مجهز به کیت‌های هدایت کننده هستند، به گونه‌ای طراحی شده اند که در اعماق زمین نفوذ کرده و سپس منفجر شوند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای شهادت این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد. سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیر کلی حزب الله لبنان به شهادت رسید.

حزب الله خط مقدم دفاع از امت اسلا‌می و همه ملت‌های این منطقه است. برای دشمن صهیونیستی دین و آئین و مسجد و کلیسا و شیعه و سنی فرق نمی‌کند، رژیمی است نژادپرست و متجاوز و سفاک، اگر مانعی در راه خود نبیند، از هیچ جنایتی به هر گروه و هر ملت روگردان نیست.

لبنان یک منطقه سیاسی است که در آن نیرو‌های جهادی تبدیل به عناصر سیاسی شدند، اما حزب الله، لبنان را به میدان جهاد تبدیل کرد و توکل به خدا و عمل به تکلیف الهی ضامن تداوم این راه خواهد بود. پدیده حزب الله لبنان در منطقه و در نزدیکی دولت غاصب صهیونیستی یک صنع الهی است که توانست دشمنی را که سال‌ها شکست‌ناپذیریی او تبلیغ و القاء شده بود، به زانو درآورد و او را مجبور به فرار کند.

شهادت مجاهد فی سبیل‌الله، سید حسن نصرالله موج گسترده‌ای در حزن و اندوه را در کشورهای اسلامی به خصوص ایران به دنبال داشت. بدون تردید شهادت سید مقاومت، مشعل فروزانی برای هدایت همه مظلومان و ستمدیدگان جهان در برابر ظلم و بیداد خواهد بود.

خبرنگار/ عبدالنبی حدادی

کد ویدیو
کد ویدیو
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار