خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تفکرات همسوی صهیونیست ها ننگ است

حجت الاسلام عبادی گفت: برای یک اسلامی، ایرانی و انقلابی ننگ باشد و از این ننگ بمیرد که تفکر او همسوی با تفکر صهیونیست ها، انگلیسی ها و... باشد.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۵۱
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در جلسه دیدار استادیاران صالحین استان اظهار داشت: وصول به حق نتیجه ای مبتنی بر دو اصل است یکی هموار شدن در وجود مقتضی و یکی هم برداشت موانع است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی افزود: ما در این پیچ تاریخی که به قله ها ‌نزدیک می شویم یک موانع موروثی داریم و آن عبارت از باورهای باطله است.

 

وی با بیان اینکه شگفت انگیز است که در جامعه ای مثل مردم شریف ایران با اندیشه های اسلام ناب و شرایط انقلابی هنوز هستند افرادی که باورهای باطل غرب در آنها تاثیر‌گذار است ادامه داد: یکی از آثار وجود صالحین این است که توسعه خیر و صلاح را در کل جامعه که از جمله زدودن این مایه ننگ یعنی باورهای کاذب غربی ایجاد می کند.

 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه البته دشمن با ۵۰۰ سال سابقه استعمارگری و تاراج جهان و انجام جنایات و تبلیغات منفی برای هر مسئله ورزیده شده اند اما این کار شدنی است افزود: جامعه جهانی در حال بیدار شدن است در جامعه ما هنوز افرادی تحت تاثیر این افکار باطل هستند.

 

امام جمعه بیرجند با این عنوان که کم کاری عمومی در مسئله تبیین انجام شده است ادامه داد: از مقدمات یک اقدام صحیح ترجمه واژه هایی است که استعمار آن را به کار می‌گیرد و این مسئله از همه خطرناک تر است.

 

وی ادامه داد: از کلماتی بسیار جالب استفاده می شود اما در شیوه استعماری این کلمه چه معنی ای می دهد مردم نمی‌دانند و این واژه ها است که تاثیر می گذارد و اسمش را آزادی می‌گذارند فقط ظاهرش زیبا است.

 

وی عنوان کرد: در هر موضوعی باید بر اساس نتیجه مفید قانون ایجاد شود قانون باید برای رشد و رساندن استعدادها به فعلیت نقش داشته باشد شرط اولیه این است که موضوع را بشناسد این یک طرف قضیه است.

 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه استعمار در صحنه های میدانی برخی افراد را سفیه گیر آورده و این افراد که تحت تاثیر هستند سفیه هستند دلیلش هم این است که بهترین معرف عمل خود آنان است. 

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه یکی از کارهایی که استعمار اینکه فلسطین را اشغال کرده است گفت: در این میان سازمان های مختلف مانند سازمان ملل فقط حرف می‌زنند و تصمیمی می گیرند و در این میان انسان نادانی آن تصمیم را وتو می کند.

 

 نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: با این وجود برخی هنوز در خوابند و باید در طرح صالحین برای بیداری آن هایی که در خواب غفلت هستند برنامه ای در نظر گرفته شود.

 

وی افزود: باعث شرمندگی است که این همه ظلم، نسل کشی و... اجرا می کنند و اسمش دموکراسی و حکومت مردم بر مردم می باشد و هنوز برخی آن ها را قبول دارند. آیا ما نمی‌توانیم این مسئله و معنی را به نوجوانمان بفهمانیم در حالیکه استکبار جهانی اظهار می‌کردند در خاورمیانه فقط یک کشور دموکراتیک داریم و آن اسرائیل است.

 

 وی در پایان بیان کرد: اگر کسی به مجریان نسل کشی دل ببندد و همسوی آن ها باشد آن فرد در خون همه آن هایی که این افراد را کشته اند شریک است. این برای یک اسلامی، ایرانی و انقلابی ننگ باشد و از این ننگ بمیرد که تفکر او همسوی با تفکر صهیونیست ها، انگلیسی ها و... باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز بحث نجات انسان است نه یک کشور، به همین خاطر آزادی خواهان جهان حرکت کردند آن وقت می بینیم در ایران ما برخی افراد طرف استعمار را می‌گیرند و در خون این همه آدم شریک هستند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار