خبرهای داغ:

امروز بیش از هرزمان دیگری فایده دوران دفاع مقدس نشان می دهد

امام جمعه سرخه گفت: در این ایام پرتلاطم بیش از هر زمان دیگری، ضرورت و فایده دوران دفاع مقدس خود را نشان می دهد. چیزی که عزت و اقتدار را به همراه دارد و دشمن را منکوب و ساکت می کند تا دست از وحشی گری بردارد.
کد خبر: ۹۶۳۴۷۳۷
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمد مهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه، در این هفته دیدار با رزمندگان و ایثارگران شهرستان سرخه از روستای اروانه محمدعلی حافظی، احسان حافظی و یزدان رهبر باحضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین اشرف در این دیدارها اظهار کرد: این دیدارها بصورت هفتگی و معمولاً با کسانی که بنحوی در دوران دفاع مقدس بعنوان ارتشی، سپاهی، بسیجی، سرباز، گروه های جهادی، تیم های پشتیبانی و فرهنگی در صحنه حضور داشتند، انجام می شود.

او افزود: این اقدام با هدف بزرگداشت آن دوران و زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس، همچنین بهره بردن از خاطرات و وقایع آن دوران از زبان رزمندگان، ایثارگران و جانبازان انجام می شود.

امام جمعه سرخه با بیان اینکه فایل صوتی و تصاویر مربوط به هردیدار ثبت و ضبط شده و در غالب آرشیو برای آیندگان باقی خواهد ماند، گفت: در این ایام پرتلاطم بیش از هر زمان دیگری، ضرورت و فایده دوران دفاع مقدس خود را نشان می دهد. چیزی که عزت و اقتدار را به همراه دارد و دشمن را منکوب و ساکت می کند تا دست از وحشی گری بردارد.

او تصریح کرد: روحیه مقاومت، فداکاری و شهامت اینهاست که در دوران دفاع مقدس وجود داشته و همه کسانی که در آن دوران دخیل بودند، در ثبت آن لحظات و ایام موثر بوده و شایسته تکریم و تجلیل هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار