خبرهای داغ:
گفتگو با معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین:

رژیم صهیونیستی بدون حمایت دولت‌های غربی نمی‌تواند ادامه حیات بدهد

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بمب‌هایی که سید حسن نصرالله دبیر کل شهید حزب الله لبنان توسط آنها به شهادت رسید، گفت: این بمب‌ها توسط دولت آمریکا تولید شده بودند؛ رژیم صهیونیستی تکنولوژی و توان ساخت چنین بمب‌هایی را ندارد. 
کد خبر: ۹۶۳۵۳۶۴
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

 «مصطفی برزکار» معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرگزاری بسیج، با اشاره به اهمیت و دستاورد‌های عملیات وعده صادق ۲ برای جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: یکی از نکاتی که درباره رژیم صهیونیستی و هم اکنون در جنگ غزه باید به آن توجه داشته باشیم، این است که اگر حمایت دنیای غرب از این رژیم جنایتکار وجود نداشت وشاهد انفعال برخی از حاکمان اسلامی در برابر زیاده خواهی‌ها و جنایات این رژیم کودک کش و سفاک نبودیم، آنها هرگز قادر به ادامه حیات خود نبودند. 

وی با اشاره به انعقاد قرارداد سایکس پیکو در سال ۱۹۱۶ بین فرانسه و انگلیس، عنوان کرد: بعد از جنگ جهانی اول که امپراطوری عثمانی دچار فروپاشی می‌شود، این فرانسه و انگلیس بین خود تقسیم بندی‌هایی انجام می‌دهند و سرزمین‌های عربی را دچار تفرقاتی می‌کنند. از سوی دیگر، در سال ۱۹۱۷ بلافاصله بیانیه بالفور منتشر می‌شود و در پی صدور این بیانیه، مهر تشکیل کشوری به نام اسرائیل کلید خورده و ایجاد نحس چنین کشوری رسماً اعلام می‌شود. 

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: از همان ابتدا کشور‌هایی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگر کشور‌های غربی، به دنبال ایجاد کشوری به نام اسرائیل بر اساس آرمان صهیونیست‌ها و نه یهودیان کل دنیا بودند و این حمایت همچنان ادامه دارد و در جنگ اخیر نیز شاهد این حمایت‌های بی چون و چرا از این رژیم جنایتکار هستیم. 

وی عنوان کرد: در سال‎های ۱۹۴۷ و ۱۹۴۸، درست در زمانی که مقدمات حضور منفورانه رژیم صهیونیستی توسط انگلیس در منطقه ایجاد می‌شود، همزمان در سازمان ملل نیز فشار‌های سیاسی برای پیشبرد این خواسته خود اتخاذ می‌شود و همراه با آن، حمایت‌های تسلیحاتی از این رژیم در دستورکار قرار می گیرد.
 
برزکار با اشاره به حمایت‌های آمریکا و انگلیس از رژیم کودک کش صهیونیستی در جنگ با اعراب گفت: در زمان این جنگ‌ها، انگلیس تحریم‌های تسلیحاتی را نیزعلیه اعراب اعمال کرد تا آنها نتوانند مواجهه قوی و دقیقی در نبرد با صهیونیست‌ها داشته باشند و بدین ترتیب صهیونیست‌ها را برای ارتکاب جنایت سرپا نگه داشتند.
 
معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با نقل این گفته «هرتسل» تشکیل دهنده اصلی صهیونیست‌ها که می‌گفت «بکشید تا قبل از اینکه کشته شوید»، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی برمبنای کشتن دیگران، حکومت خود را پایه گذاری کرده است و اگر حمایت‌های دولت‌های غربی نباشد نمی‌تواند ادامه حیات دهد.
 
وی با اشاره به بمب‌هایی که سید حسن نصرالله دبیر کل شهید حزب الله لبنان توسط آنها به شهادت رسید، گفت: این بمب‌ها توسط دولت آمریکا تولید شده بودند؛ رژیم صهیونیستی تکنولوژی و توان ساخت چنین بمب‌هایی را ندارد. 

برزکار تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن، مادامی که بر سر فلسطینیان و لبنانی‌ها بمب می‌ریزند نمی‌توانند ادعای حمایت از حقوق بشر را داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه هم اکنون، افکار عمومی دنیا یک حرف می زنند و مقامات غربی و صهیونیست‌ها حرف دیگری را می گویند که ان‌شاءالله زمان پیروزی محور مقاومت و اسلام، در مقابل صهیونیست‌های ضدبشر دور نخواهد بود و به زودی شاهد اضمحلال این رژیم خواهیم بود.
 
معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق ۲ چنان غرورانگیز و با صلابت بود که هرچه از آن گفته شود کم است، اظهار کرد: طراحی که در این عملیات صورت گرفت اینگونه بود که رادار‌هایی در حیفا مورد هدف قرار گرفتند که نه تنها خسارت نظامی زیادی برای رژیم صهیونیستی دربرداشت، بلکه نشان داد اقدام ایران دارای هدفگذاری و طراحی است. وقتی این رادار‌ها در پی عملیات وعده صادق ۲ مورد اصابت قرار گرفتند، حملات گروه‌های مقاومت به حیفا نیز افزایش یافت و تعداد موشک و راکت‌هایی که از سمت گروه‌های مقاومت شلیک می‌شدند و به اهداف برخورد می‌کردند، افزایش قابل ملاحظه ای پیدا کرد. 

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ایران در اقداماتی که علیه رژیم صهیونیستی دارد، قطعا راهبردی فکر، اتخاد تصمیم و عمل می‌کند، اظهار کرد: هدف قرار دادن رادار‌های حیفان نشان می‌دهد اگر کار و خطای نابجایی از سوی صهیونیست‌ها سر بزند، اقدام بعدی ایران که از قبل طراحی شده و در ادامه پازل جنگ غزه قرار دارد، علیه این رژیم جنایتکار اعمال می‌شود و همین موضوع آنها را سردرگم کرده است. 

برزکار گفت: مردم باید خیال شان از این بابت راحت باشد که جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی دارای برنامه است، هدفگذاری دارد و آنها نباید اعتباری برای روایت‌های غیرمعتبر رسانه های معاند قائل نباشند.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار