خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

امروز جبهه حق و اسلام ناب در برابر ظلم و استکبار جهانی ایستاده است

همدان-امام جمعه همدان بااشاره به حوادث جاری در منطقه گفت: امروز جبهه حق و اسلام ناب در برابر ظلم و استکبار جهانی ایستاده و این ایستادگی در تداوم ایستادگی پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) در برابر حاکمان طاغوت و کفر است.
کد خبر: ۹۶۳۵۳۸۸
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
امروز جبهه حق و اسلام ناب در برابر ظلم و استکبار جهانی ایستاده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در کلاس اخلاق کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) همدان با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: اتحاد و اتفاق و استحکام تشکیلاتی از اقدامات مهم امام عسکری در مقابله با جبهه کفر بود.

وی افزود: امام عسکری(ع) با وجود گذراندن مدتی از عمر شریف دوران امامت خود در زندان، از انسجام و تقویت شاگردان و شیعیان خود غفلت نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تبیین پیشینه دشمنی آل یهود با اسلام و حتی انسانیت خاطرنشان کرد: در تفاسیر و منابع اسلامی هست که خدا به پیامبر اکرم (ص) فرمود شما انتظار دارید این یهودیان شما را حمایت کنند در حالی که  اینها پیامبران خود را هم کشته‌اند.

وی با استناد به روایتی از امام صادق(ع) درباره آخرالزمان گفت: در عصر غیبت و آخرالزمان نور حقیقت به همه انسان‌ها تابیده می‌شود و این انسان‌ها هستند که طی مسیر نور یا ظلمت را برمی‌گزینند.

شعبانی موثقی افزود: قیام آزادگان جهان از همه ملت‌ها و پیروان همه ادیان نشان می‌دهد حق طلبی و ظلم ستیزی، صفتی الهی و فطری در ذات بشریت است.

وی با اشاره به حوادث جاری در منطقه گفت: امروز جبهه حق و اسلام ناب در برابر ظلم و استکبار جهانی ایستاده است و این ایستادگی در تداوم ایستادگی پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) در برابر حاکمان طاغوت و کفر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار