در راستای حمایت از مردم مظلوم لبنان:

لبیک یا مظلوم، رمز همدلی مردم جغتای با جبهه مقاومت شد 

رزمایش جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت درناحیه مقاومت بسیج جغتای شروع شد و تا پایان سومین‌ روز از اجرای این رزمایش باحمایت مردم ولایتمدار جغتای مبلغ یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون و پانصد هزار ریال جمع آوری شد. 
کد خبر: ۹۶۳۵۴۳۹
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از جغتای، رزمایش جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جغتای شروع شد.

سرگرد پاسدار محمد امینی، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جغتای در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: بنابر  فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای کمک و تقویت جبهه مقاومت و یاری مردم مظلوم غزه، سوریه و لبنان، رزمایش ۵ روزه با رمز«لبیک یا مظلوم» در ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان جغتای برنامه ریزی و در قالب قرارگاه محرومیت زدایی به حوزه های مقاومت بسیج ابلاغ و اجرایی شد.

وی تصریح کرد: تا پایان سومین‌ روز از اجرای این رزمایش، با حمایت مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان جغتای مبلغ یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون و پانصد هزار ریال جمع آوری شده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جغتای خاطرنشان کرد: این رزمایش از  ۱۷مهر آغاز و تا ۲۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ علیرضا فرجادفر، خبرنگار افتخاری بسیج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار