برگزاری دوره‌های آموزشی برای نانوایی‌های بیله‌سوار

به منظور ارتقای کیفیت نان مقرر شد برای نانوایی‌هایی که مردم از کیفیت نان آنها رضایت ندارند دوره آموزشی برگزار شود.
کد خبر: ۹۶۳۵۷۸۸
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

برگزاری دوره‌های آموزشی برای نانوایی‌های بیله‌سوار

به گزارش خبرنگار بسیج، صاحبعلی اصغری روز یکشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان بیله‌سوار با تاکید بر اینکه در زمینه گرانفروشی و کیفیت نان با کسی تعارف نداریم، اظهار کرد: در ۶ ماه اول سال جاری ۸۹۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی شهرستان انجام شده که ۳۱ مورد آن گشت مشترک بوده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد، برای ۹۲ فقره پرونده تشکیل شده که ۵۲ مورد کم فروشی، هشت مورد عرضه خارج از شبکه، ۲۴ مورد عدم رعایت ساعت کار و ۲ مورد عدم اجرای تکلیف بوده است.

فرماندار بیله سوار ادامه داد: طبق ارزیابی بازرسان کیفیت نان در سطح شهرستان رو به بهبود است در عین حال تصمیم بر این است برای نانوایی‌هایی که مردم از کیفیت نان آنها رضایت نداشته باشند، از طریق مراکز آموزش فنی و حرفه ای دوره های آموزشی برگزار شود.

اصغری با بیان اینکه طی ماه‌های آینده تعداد نانوایی‌های آزادپز در سطح شهرستان افزایش خواهد یافت، اضافه کرد: علاوه بر این درخواست‌هایی برای راه اندازی نانوایی‌های چند منظوره ارائه شده است که در خصوص این درخواستها تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی ادامه داد:با توجه به توزیع آرد عشایری از مهر ماه امسال در جلسات استانی مطرح شد که آرد عشایری شهرستان با مسئولیت امور عشایری استان براساس برنامه‌ریزی سازمان و تامین نان در اولویت از طریق تعاونی‌های عشایری صورت گیرد.

فرماندار بیله سوار همچنین در خصوص راه اندازی واحدهای جدید نانوایی در شهرستان گفت: با وجود محدودیت‌هایی که در سطح شهرستان وجود دارد تصمیم بر این شد بر اساس جمعیت در مناطق مورد نیاز برنامه ریزی شود که البته این امر منوط به حمایت استانداری و اداره غله استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار