خبرهای داغ:

زندگی مجاهدانه هزینه دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم(عج) استان سمنان 'گفت: زندگی مجاهدانه هزینه دارد.
کد خبر: ۹۶۳۵۹۵۱
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم(عج) استان در  نشست صمیمی با رزمندگان گردان امام حسن مجتبی(ع) تیپ۱۲ قائم (عج)گفت:  در مجموعه نمایندگی ولی فقیه ، دید و نگاه ما این است که خدمتگزار مجموعه و همکاران باشیم و دوستانه در کنار شما همکاران بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: در زندگی شخصی و سازمانی ارتباط با خدا را در رأس امور خود قرار دهید و به ریسمان الهی چنگ بزنید که غیر از آن تمام راه ها به بی راهه می رود.
 موسوی اظهار داشت: شما پاسداران قدردان لباس سبز پاسداری باشید،چرا که وقتی نائب امام عصر می فرمایند من از سپاه راضی هستم ، یعنی خود امام زمان هم از شما راضی است و این نشانه اینست که شما باید بیشتر تلاش کنید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم(عج) خاطرنشان کرد: زندگی مجاهدانه  سه ویژگی  دارد که باید در پی تقویت آن باشیم و مراقبت کنیم که دشمن در آن نفوذ نکند.

وی گفت: نخستین ویژگی زندگی مجاهدانه شناخت دشمن است تا بتوانیم بعد از آن با دشمن مقابله کنیم.

وی دومین ویژگی زندگی مجاهدانه را  تاب آوری و استقامت در برابر دشمن عنوان کرد و افزود: اگر خدا و دین خدا را یاری کنیم  خدا هم در بزنگاه ها ما را یاری خواهد کرد و ویژگی دیگر زندگی مجاهدانه پرداخت هزینه است که از مهمترین ویژگی های زندگی مجاهدانه است چرا که نمی شود مقاومت کنیم ولی این مقاومت بی هزینه باشد، این هزینه ها از زمان پیامبر اسلام در جبهه حق و  اسلام وجود داشته و تا کنون که شهید سید حسن نصرالله  خود نماد بارز این سه ویژگی در زمان ما بود، ادامه داشته و خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار