خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

از افتخارات سپاه، اقدام به موقع در ارائه خدمت به مردم عزیز است

از افتخارات سپاه، اقدام به موقع در ارائه خدمت به مردم عزیز است
سرهنگ عبدالهی گفت: یکی از افتخارات سپاه این است که علاوه بر حضور در جبهه جنگ سخت در سایر عرصه ها و میدان‌ها برابر وظایف ذاتی خود که دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است عمل بموقع نموده است.
کد خبر: ۹۶۳۶۰۲۴
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

 

قزوین_به گزارش بسیج قزوین، سرهنگ مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در دیدار ‌با دهقانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و دکتر ابراهیم صحرایی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت دکتر ابوالفضل آقاجانی، مشاور حقوقی صندوق قزوین، بر لزوم همپوشانی و همکاری دستگاه‌ها و نهاد های خدمات رسان به ولی نعمتان خود تاکید نمود و رمز پیروزی انقلاب را در آن دانست.

 

در این جلسه سرهنگ عبدالهی افزود: یکی از افتخارات سپاه این است که علاوه بر حضور در جبهه جنگ سخت در سایر عرصه ها و میدان‌ها برابر وظایف ذاتی خود که دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است عمل بموقع نموده است.

 

وی ادامه داد :سپاه علاوه بر جنگ سخت در عرصه فرهنگی، اجتماعی، بصیرت افزایی و جهاد تبیین، بسیج سازندگی و قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی فعالیت داشته و هرجا نیاز انقلاب است، خالصانه با عمل به موقع در میدان حاضر شده که گواه آن حضور در جنگ تحمیلی، حضور در میدان سازندگی بعد از جنگ، دفاع از حرمین شریف اهل بیت (ع) در سوریه و عراق، خدمت گسترده در سیل و زلزله، ارائه خدمات در دوران همه گیری کرونا، در مقابله با اغتشاشات که دسیسه آمریکایی صهیونیستی بود می باشد.

 

سرهنگ عبدالهی خاطرنشان کرد: یکی از ملزومات خدمات رسانی به مردم و ولی نعمتان، هم افزایی دستگاه و ادارات دولتی و پرهیز از موازی کاری است و امیدواریم با مشایعت و همکاری کمیته امداد بتوانیم خدمات خوب و موثری به جامعه هدف ارائه نماییم.

 

در پایان دهقانی و صحرایی به ارایه گزارشی از میزان و نحوه ارائه خدمات کمیته امداد به خانواده های تحت پوشش خود و اعطای وام‌های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و شرایط پرداخت تسهیلات به مددجویان پرداختند و از همکاری مجموعه سپاه و مردم داری و مردمی بودن این نهاد مقدس تقدیر و تشکر نموند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار