خبرهای داغ:
ذوقی احسن:

دو دونده همدانی عازم مسابقات صحرانوردی آسیایی هنگ کنگ می‌شوند

همدان- دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان گفت: متین شهبازی و امیرمحمد رستمی دو دونده جوان و خوشنام همدانی عازم مسابقات صحرانوردی قهرمانی جوانان آسیا در کشور هنگ کنگ می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۳۶۰۸۱
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
دو دونده همدانی عازم مسابقات صحرانوردی آسیایی هنگ کنگ می‌شوند

سیداصغر ذوقی احسن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: متین شهبازی و امیرمحمد رستمی دو دونده جوان و خوشنام همدانی با درخشش در مسابقات مختلف کشوری عازم مسابقات صحرانوردی قهرمانی جوانان آسیا در کشور هنگ کنگ می‌شوند.

وی افزود: امیرمحمد رستمی دونده خوب همدانی رکوردار ۳۰۰۰ متر آزاد نوجوانان کشور و نفر چهارم مسابقات آسیایی ازبکستان و متین شهبازی دونده خوب کبودراهنگی نایب قهرمان تیمی مسابقات صحرانوردی آسیایی نپال است که برای آمادگی حضور در این آوردگاه مهم آسیایی، با شرکت در اردوهای شبانه روزی تمرینات منظم و سختی را تحت نظر مسعود بنوان رئیس و مربی خوب هیئت دو ومیدانی استان همدان سپری کرده‌اند.

دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان عنوان کرد: این دو دونده مستعد و با آتیه استان بیشتر در برنامه های استعدادیابی هیئت دو ومیدانی استان کشف و تحت تعلیم مربیان مجرب هیئت قرار گرفتند و با درخشش در مسابقات مختلف به سرعت پله های ترقی خود را طی نمودند و به عضویت تیم ملی دو ومیدانی کشور در آمدند.

وی با بیان اینکه مسابقات صحرانوردی قهرمانی جوانان آسیا با شرکت بهترین‌های این قاره کهن اوایل هفته آینده در کشور هنگ کنگ برگزار می‌شود، افزود: تیم ملی دو صحرانوردی جوانان کشورمان متشکل از چهار دونده عازم این مسابقات می‌شود که نیمی از تیم ملی از آن دوندگان همدان است که از حیث آمار یک رکورد و افتخار برای دو ومیدانی استان همدان است.

ذوقی‌احسن تصریح کرد: استان همدان به علت ارتفاع و شرایط آب و هوایی مناسب و دارا بودن دوندگان مستعد و پیست اختصاصی صحرانوردی از پایگاه‌های مهم دوهای استقامت در سطح کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار