معاون فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع):

نفرات برتر رویداد طریق الاقصی معرفی شدند

معاون فرهنگی هنری سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به تعداد آثار ارسالی و محور‌های رویداد طریق الاقصی، اظهار داشت: تعداد ۶۸۰ اثر در ۵ محور از سوی داوران مورد ارزیابی و ۱۵ اثر برتر در مرحله استانی انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۶۳۶۱۴۸
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار سعید صادقی معاون فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام، در تشریح این رویداد، عنوان کرد: همزمان با ایام اربعین حسینی که با حضور میلیونی مردم از نقاط مختلف جهان و بدون کوچکترین تقابل و تعارض و با هدف وحدت و یکدلی امت مسلمان در کنار جنبه‌های معنوی این مراسم، همراه بود، رویداد بین المللی طریق الاقصی همزمان با سراسر کشور برای تبیین و گسترش گفتمان این کنگره عظیم، توسط پایگاه‌ها و اقشار بسیج استان، در قالب ۵ محور برگزار و آثار در بستر پیامرسان ایتا در کانال فتح قله‌های فرهنگی استان، منتشر شد.
نفرات برتر رویداد طریق الاقصی معرفی می‌شوند
وی افزود: روایت شکوه شور و شعور حسینی، روایت خدمت رسانی به زائرین، روایت شکوه حضور و وحدت ادیان، روایت انزجار از رژیم صهیونیستی، روایت جاماندگان اربعین حسینی، محور‌های این رویداد بودند.
 
این مسئول گفت: از بین آثار ارسالی به این رویداد، ۱۶۰ اثر پس از ارزیابی شهرستانی به دبیرخانه استان معرفی و تعداد ۱۵ اثر بعنوان آثار برتر استان البرز، به معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج معرفی و مورد تشویق قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار