خبرهای داغ:
نخبه قرآنی در گفت‌وگوی اختصاصی با بسیج؛

مسئولان پس‌لرزه‌های حجاب را جدی بگیرند

ساجده جلالی «نخبه قرآن گرگانی» که امسال موفق به کسب رتبه نخست کشوری در رشته حفظ عمومی کنگره سمپاد شده بود با گلایه از برخی شل حجابی ها در گرگان، گفت: مسئولان پس‌لرزه‌های حجاب را جدی بگیرند.
کد خبر: ۹۶۳۶۲۶۷
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷

مسئولان پس‌لرزه‌های حجاب را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ گفت‌وگوی صمیمی با «ساجده جلالی» بانوی نخبه قرآنی که امسال موفق به کسب رتبه نخست کشوری در رشته حفظ عمومی کنگره سمپاد شده بود انجام دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست. 

قرآن زیباترین و استوارترین راه به سمت پنجره خوشبختی است درحقیقت این کتاب آسمانی، کلید راه نجات انسان‌هاست.

قرآن ضامن سعادت انسان‌هاست و جامعه اسلامی با نزدیک شدن به فهم قرآن رشد و ترقی می‌کند اگر با این کتاب سراسر رحمت و هدایت مانوس شویم به سعادت اخروی و دنیوی دست پیدا خواهیم کرد.

ساجده جلالی نوجوان ١٨ ساله گرگانی است که از سه سالگی خواندن قرآن را شروع کرد و در کلاس‌های روانخوانی، تجوید و زبان اشاره شرکت می‌کرد.

این بانوی نخبه گرگانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج گفت: با کمک مادرم طی سه سال تلاش توانستم٢٠ جزء از قرآن کریم را حفظ کنم و در سال ١٣٩۶ موفق به حفظ ٢۵ جزء از این کتاب آسمانی شدم.

ساجده جلالی با بیان اینکه مادرم بهتریم مشوق من در حفظ قرآن بود، افزود: وقتی کوچک بودم خیلی دیر سخن گفتم و مادرم مرا نذر حضرت ابوالفضل العباس ع و امام علی ع کرد وقتی خوب شدم برای حفظ قرآن پا به پای من کنارم بود.

وی از وضعیت حجاب برخی بانوان در جامعه ابراز ناراحتی کرد و گفت: مسئولان پس‌لرزه‌های حجاب را جدی بگیرند و با جدیت با هنجارشکنان عفاف و حجاب برخورد کنند.

بانوی نخبه قرآنی تصریح کرد: خداوند در آیه ۵٨ سوره احزاب اشاره می‌کند؛ به زنان و دختران بگویید چادری که ارثیه حضرت زهرا س است را همیشه بر سر داشته باشند.

ساجده جلالی همچنین از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای اجرای عملیات موفق آمیز وعده صادق ٢ تقدیر کرد و گفت: امیدوارم به زودی شاهد نابودی رژیم‌ کودک‌کش صهیونیستی از کره خاکی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار