خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین؛

پیوند مردم و ولایت راهگشای تمام بحران‌هاست/در کنار جبهه مقاومت ایستاده ایم

سردار رفیعی آتانی گفت: تمام بحران‌ها با پیوند مردم و ولایت حل شده است و ما در کنار جبهه مقاومت ایستاده ایم و با اتکا به خدای متعال با همه توان دفاع خواهیم کرد و نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی به مردم از مهم‌ترین ابزار روشنگری می باشد.
کد خبر: ۹۶۳۶۲۹۳
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳

قزوین_سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در گفتگو با بسیج با اشاره به نقش رسانه ها و کمک به جبهه مقاومت بیان کرد: پرداختن به نقش حزب الله و سید حسن نصرالله در مقابله با رژیم صهیونیست و اتحاد دنیای اسلام بر محور غزه و فلسطین باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد و طبق فرمایشات امام خامنه‌ای که هر کس ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی بزند خدمت به بشریت کرده است؛ باید تبدیل به یک راهبرد و باور اساسی شود.

وی تشریح کرد: اساسی‌ترین ضربه به اسرائیل اتحاد دنیای اسلام و مردم در مقابله با توطئه‌های استکبار است. امروز جهان اسلام در شرایط حساس با یک جنگ تمام عیار در برابر دنیای کفر ایستاده و برای حفظ خاکریز اول نبرد نیازمند کمک به جبهه مقاومت و آوارگان فلسطینی و لبنانی هستیم که در نوک پیکان جبهه مقاومت و خاکریز اول تقابل با استکبار هستند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: خواسته رهبر معظم انقلاب کمک به جبهه مقاومت با همه امکانات است، لذا علاقمندان زیادی در سراسر دنیا و در داخل ایران پای کار آمدند تا با کمک‌های خود در کنار مردم مظلوم لبنان و فلسطین باشند، برای حمایت مردم برنامه مفصلی روز یکشنبه تدارک دیده شده و از همه انسان‌ها که توان مالی دارند با کمک به مردم مظلوم لبنان و فلسطین در راستای تحقق اهداف امت اسلامی قدم بردارند مردم با پیوند ناگسستنی خویش در کنار رهبر انقلاب و امام امت در سیل، زلزله، کرونا و دفاع مقدس همواره حماسه آفریدند.

 

سردار رفیعی آتانی تاکید کرد: تمام بحران‌ها با پیوند مردم و امامت حل شده است حتی در زلزله ترکیه با هماهنگی هلال احمر خدمات زیادی را به کشور ترکیه ارائه دادیم. ما در کنار جبهه مقاومت ایستاده ایم و با اتکا به خدای متعال با همه توان دفاع خواهیم کرد و نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی به مردم از مهم‌ترین ابزار روشنگری می باشد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در ادامه با اشاره به تحلیل وقایع منطقه در رسانه ها گفت: اگر شاخص‌های تحلیل برابر اصول به دست بیاید بر اساس یک رویه روشن با مخاطبین ارتباط گرفته می‌شود اتفاقی که در سالن غذاخوری برای تیپ گولانی رقم خورد ناشی از شناخت هدف رصد رهگیری و انهدام مواضع دشمن بود که حزب الله با هوشمندی توانست عملیات را انجام دهد. در تحلیل ها باید امکانات خود و دشمن را بشناسیم ظرفیت‌ها را به خط کنیم و با تدبیر و هوشمندی اقدام نماییم. رسانه باید جنایت اسرائیل و نقش اصلی آن در کشتار مردم مظلوم فلسطین و لبنان را برجسته کند.

سردار رفیعی آتانی افزود: دشمنان مقاومت و مظلومان عالم در یک جبهه خلاصه می‌شوند که جبهه عبری عربی و غربی همگی به دنبال فرصت برای ضربه زدن به مقاومت هستند. اسرائیل غاصب اگر در لبنان موفق شود به سراغ سوریه و عراق و سایر کشورهای مقاومت خواهند آمد زیرا حد و مرزی برای شرارت خود نمی‌شناسند و تمام تلاش آنها برای نابودی اسلام و هویت دینی مردم منطقه است تا سرزمین نیل تا فرات را محقق کنند.

وی در پایان عنوان کرد: در برابر تفکر اشغالگری، امروز جبهه مقاومت مانع بزرگی را ایجاد کرده است و با ضربات کوبنده به رژیم غاصب اسرائیل، بقای وی را بیش از گذشته به جهانیان و مردم منطقه نشان داده است.

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار