همزمان با هفته تربیت بدنی:

بیانیه مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی

بیانیه مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی
مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی بیانه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۳۶۶۹۱
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان، مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی بیانه‌ای صادر کرد که در متن این پیام آمده؛

(( "توصیه‌ ما به همه‌ مردم این است که ورزش کنند. 

البته از میان همه‌ ورزش‌ها توصیه‌ ورزش خاصی را نمی‌‌کنیم. 

هر کس به هر ورزشی که دوست دارد و با وضع و طبیعت و امکانات او متناسب است، بپردازد.". مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی))

🔹️ ورزش که از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامت جسم و روح شناخته شده، زیربنای سالم سازی جامعه و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی به شمار آمده و پایدارترین ابزار برای مقابله با بروز انواع انحرافات و آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی قلمداد می‌شود. 

🔹️ ورزش پدیده‌ای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و هنری است که ترویج آن بعنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر با افزایش کارآمدی اجتماعی ارتباطی مستقیم و تنگاتنگ دارد و با پرورش نیروی انسانی توانمند، سالم و با روحیه، در شتاب بخشیدن به روند تعالی و پیشرفت جامعه بسیار مؤثر است. 

 

🔹️ بدون تردید داشتن ورزشکاران حرفه‌ای که به ورزش قهرمانی روی آورده و در آوردگاه‌های ملی و بین‌المللی به رقابت با حریفان خود می‌پردازند، از امتیازات ارزشمند هر خطه است و به عنوان ظرفیتی بی‌نظیر در معرفی توانمندی ها به شمار می‌رود. 

🕊ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی و بنیادی در زندگی امروز دارد. ورزش رمز سلامت ، تندرستی و پویایی است و توسعه آن ، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

هفته تربیت بدنی و ورزش برهمه شما همکاران ،ورزشکاران،بسیجیان و قهرمانان مبارک باد

مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه ثارالله استان کرمان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار