خبرهای داغ:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی شهادت یحیی سنوار

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی شهادت یحیی سنوار
نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی شهادت مجاهد شهید یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۳۷۳۰۸
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی با صدور پیامی شهادت مجاهد خستگی ناپذیر شهید یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت منزلت و مقام والایی است که نصیب برگزیدگانی می‌شود که اهدای جان در راه خدا را خلعتی مبارک برای خود می‌دانند.

شهادت مجاهد خستگی ناپذیر، شهید یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که تا آخرین لحظه عمر استقامت و پایداری در مقابل جنایتکاران را به نمایش گذاشت، موجب اندوه امت اسلامی و همه آزادگان جهان شد.

این فرمانده پرافتخار و سرافراز در طول مبارزات خود در زندان و پس از آن، حماسه‌هایی از دلاوری کم نظیر خویش را به همگان نشان داد که درس بزرگی برای همه ظلم ستیزان و رزمندگان مقاومت در ادامه جهاد تا پیروزی خواهد بود.

قطعاً شهادت این فرمانده دلاور که نمادی از صلابت و استقامت فرزندان فلسطینی است، مشعل مقاومت را فروزان‌تر و خشم مظلومان مقتدر را علیه جبهه ظلم و استکبار و شیطان بزرگ و حامیانش بیشتر خواهد کرد و مبارزه با رژیم اشغالگر را تا نابودی آن با امداد و نصرت الهی تداوم خواهد بخشید.

اینجانب شهادت این آزاده قهرمان را به محضر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، ملت قهرمان فلسطین و محور مقاومت و رزمندگان حماس، همه آزادگان و مجاهدان راه حق تسلیت می‌گویم.

شایسته است مردم متدین و انقلابی در مراسمی که امروز دوشنبه ۳۰ مهر بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی علیه السلام، واقع در خیابان ارم گلدشت غربی برگزار می‌شود، شرکت کنند؛ و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سید احمدرضا شاهرخی

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار