به استقبال از اولین اجلاسیه شهدای دانشجو استان کهگیلویه و بویراحمد:

دیدار بسیج دانشجویی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با خانواده شهید دهراب پور + (تصاویر)

به استقبال از اولین اجلاسیه شهدای دانشجو استان کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهید عین اله دهراب پور دولت آباد برای شرکت در این اجلاسیه دعوت به عمل آمد.
کد خبر: ۹۶۳۸۴۵۶
|
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،این دیدار شب گذشته به همت بسیج دانشجویی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

شهید عین الله دهراب پور به سال 1345 در شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد متولد شد  و سوم مرداد سال 1362 در عملیات والفجر دو منطقه حاج عمران عراق به شهادت رسیدند. پیکر مطهرش را در گلزار شهدای یاسوج به خاک سپردند.

شهید دهراب پور را همه به عنوان یکی از شهدای نخبه کهگیلویه و بویراحمد می شناسند، اما در آن شرایط دفاع از وطنش را واجب تر تشخیص داد و از ارزشمند ترین دارایی یعنی جان خودش گذشت.

شهید دهراب‌پور در آن دوران تنها دانش‌آموز شهر یاسوج بود که با پذیرش در دبیرستان نخبه پرور دانشگاه شیراز که مهمترین مرکز علمی جنوب کشور بود با بهترین و زبده ترین دانش آموختگان پزشکی و استادان دانشگاهی مسیر موفقیت های علمی خود را سپری کرد.

وی پس از دریافت مدرک دیپلم با بهترین معدل بجای نشستن بر کرسی رشته پزشکی در جبهه نبرد حق علیه باطل حضور یافت. 

شهید دهراب در سال 1383 به عنوان شهید شاخص دانشجویی کشور معرفی شد.

گفتنی است، اولین اجلاسیه 90 شهید دانشجوی استان کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه  8 آبان از ساعت 19 در محل گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار و پذیرای عموم هم استانی های عزیز است.

دیدار بسیج دانشجویی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با خانواده شهید دهراب پوردیدار بسیج دانشجویی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با خانواده شهید دهراب پوردیدار بسیج دانشجویی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با خانواده شهید دهراب پوردیدار بسیج دانشجویی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با خانواده شهید دهراب پوردیدار بسیج دانشجویی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با خانواده شهید دهراب پوردیدار بسیج دانشجویی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با خانواده شهید دهراب پور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار