کارشناس حوزه کودک و نوجوان گفت: هم اکنون دانشآموزان در مدارس نمیتوانند بدون اجازه و سلیقه معلم، مدیر و وزیر آموزش و پرورش فکر کرده و عمل کنند، باید نمره خوب بگیرند و هنگامی که از یک دانشآموز میپرسیم به چه رشتهای می خواهی بروی، میگوید نمیدانم! اکنون همه میخواهند به رشته تجربی بروند.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۸۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۷