فرمانده سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام):

شهید سلیمانی الگوی عملی ولایت پذیری بود

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و یادواره شهدای روستای چنار محمودی از شهرستان لردگان گفت: شهید سلیمانی الگوی عملی ولایت پذیری بود.
کد خبر: ۹۴۰۴۵۴۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار محمد علی اکبری در جمع مردم روستای چنار محمودی با اشاره به مجاهدت شهدا و هدف شهدا گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس پرورده مکتب خمینی کبیر بودند که هیچ گاه در مقابل ظلم سکوت نکردند ونمی کنند و هر جایی که صدای مظلومی شنیده شود حضور می یابند.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) افزود: کمک به مظلوم و ایستادگی در برابر استکبار و ظالم باعت شد که جبهه مقاومت در منطقه تشکیل شود و سردار سرافراز سپاه اسلام سردار شهید سلیمانی به عنوان فرمانده محور مقاومت در برابر دشمنان خون آشام بایستد.
یادگار دفاع مقدس ادامه داد: استکبار جهانی بخاطر منافع اقتصادی خود سعی در اغتشاش و نا آرامی منطقه دارد تا بتواند با فروش تسلیحات خود و کنترل کشورهای ثروتمند منطقه به منافع اقتصادی خود دست یابد و نگذارد دفاع از مظلوم در بین ملت ها و به خصوص مسلمانان شکل بگیرد .
سردار اکبری بااشاره به قدرت نفوذ سردار سلیمانی در جهان و به خصوص منطقه گفت: سردار سلیمانی با مدیریت محور مقاومت بسیاری از توطئه ها و ترورهای رژیم صهیونیستی را خنثی و با تقویت این محور نفوذ استکبار برای توطئه و اختلاف بین مسلمانان را کم کرد.
وی افزود: جنگ با داعش اوج مبارزه محور مقاومت و به خصوص سردار سلیمانی بود، در حالی که اتاق فکر محور عبری، عربی و غربی با میلیاردها دلار هزینه در صدد تحولات گسترده در منطقه خاورمیانه بود اما تدبیر سیدالشهدا محور مقاومت و همرزمان وی در سوریه و عراق باعث شد داعشی که ساخته غرب بود به زباله دان تاریخ بپیوندد.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، استان چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان داشت: داعش آمده بود که تمام منطقه را تصرف کند، غرب روی داعش مامور شده بود تا محور مقاومت را از بین ببرد و اهداف و برنامه های غرب را در غرب آسیا طراحی و عملیاتی کند اما تدابیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و فرماندهی شهید سپهبد سلیمانی تمام سران دولت های تروریست پرور جهان به خصوص آمریکا و متحدینش را غافلگیر کرد.
وی در پایان تاکید کرد: امروز وقتی مردم و دوستداران سردار دلها در تمامی نقاط جهان در فضای مجازی اقدام به انتشار عکس ها و کلیپ هایی از این شهید بزرگ می کنند دشمن از این حرکت نیز ترس و وحشت دارد به گونه ای که در شبکه های ضد اجتماعی شاهد مسدود شدن اکانت ها و پیج های عاشقان سردار دلها هستیم و این نشان می دهد دشمن از عکس سردار هم می ترسد.
اجرای سرود، دکلمه خوانی، قرائت قرآن از دیگر برنامه های این برنامه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار