خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

کارمان را با ۵۰ نفر و سرمایه خانوادگی آغاز کردیم و امروز به فضل الهی توانسته‌ایم زمینه اشتغال هزار و ۳۵۰ نفر را فراهم کنیم

درصدد هستم با توسعه کارخانه، سهم بیشتری در افزایش میزان  اشتغال داشته باشم و افراد بیشتری را مشغول به کار کنم.  
کد خبر: ۹۶۰۶۶۴۱
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳

خبرگزاری بسیج، یک وارد کننده سابق پارچه در شهرستانِ قرچک با ورود موفق به عرصه تولید پارچه توانسته برای هزار و ۳۵۰ نفر در شهرک صنعتی قرچک ایجاد اشتغال کند.

«نوری» کارآفرین و مدیرعامل کارخانه پارچه بافی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: درصدد هستم با توسعه کارخانه، سهم بیشتری در افزایش میزان  اشتغال داشته باشم و افراد بیشتری را مشغول به کار کنم.  

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۷۴ در کار توزیع و فروش پارچه مبلی فعالیت داشته است، گفت: از سال ۹۵ تصمیم گرفتم وارد حوزه تولید همان محصول شوم لذا یک شرکت خانوادگی تاسیس کردیم.  

این کارآفرین در شهرستان قرچک گفت: کارمان را با ۵۰ نفر و سرمایه خانوادگی آغاز کردیم و امروز به فضل الهی توانسته‌ایم زمینه اشتغال هزار و ۳۵۰ نفر را فراهم کنیم.

نوری با بیان اینکه استفاده از مواد اولیه داخلی اولویت کاری‌مان است، گفت: بهره‌گیری از تجربه ۲۰ ساله فروش در عرصه تولید راز موفقیت ماست؛ همچنین استفاده از نیروی تخصصی نیز توانسته به بهبود اوضاع کمک کند.  

وی با بیان اینکه بخش دوم کارخانه با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است، گفت: در صورت اتمام این بخش در شهرک صنعتی قرچک، میزان تولید و نیز افراد شاغل در کارخانه دو برابر می‌شود.   

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار