امام جمعه موقت سمنان در مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: شهیدان همواره چراغی در مسیر هدایت ما به سوی سعادت و رستگاری هستند.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۷۰
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ،حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین مهدوی نژاد در مراسم هفتمین روز شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ضمن بیان اینکه استقلال ، عزت و سربلندی امروز ما مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است بیان داشت: شهادت، جان نثاری در راه ارزش هاست و زنده نگهداشتن یاد و راه شهدای انقلاب وظیفه تمامی اقشار جامعه و بزرگداشت شهدا و تجلیل از مقام شامخ آنها در حقیقت بزرگداشت ایمان، عشق، حماسه و کرامت انسانی و باعث تداوم انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به این مطلب که شهیدان همواره چراغی در مسیر هدایت ما به سوی سعادت و رستگاری هستند افزود: همه ما موظفیم پیرو راه این عزیزان باشیم

مهدوی نژاد با بیان اینکه شهید سلیمانی مرد تدبیر و عمل بود و با این شاخصه توانست بر ایجاد امنیت جهان تاثیر گذار باشد اظهار داشت:رهبر معظم انقلاب نیز بارها از عظمت شهید سلیمانی سخن گفتند که کم نظیر بود و ایشان عقیده دارند که راه این شهید باید ادامه داشته باشد و در دفاع از مکتب وی تلاش کرد.
امام جمعه موقت سمنان افزود: شهید سلیمانی همانطور که در میدان رزم همتراز ندارد در تدبیر و تعقل هم انسان ممتاز و ویژه‌ای بود .

شایان ذکر است تلاوت قرآن، سخنرانی، قرائت زیارت عاشورا ، مداحی و مرثیه خوانی از دیگر بخشهای این مراسم بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها