بزرگترین رزمایش علمی شهید میرحسینی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

با هدف عدالت آموزشی بزرگترین رزمایش علمی شهید میرحسینی همزمان با گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۹۸۱
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، مدیر موسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض خیر مقدم و درود به ارواح پاک شهدای انقلاب اسلامی گفت: این برنامه منسجم و یکپارچه به همت موسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام و همکاری رده‌های خدمتگزار در امر تعلیم و تربیت شامل بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شده است.

محمد علی تاجی افزود: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رزمایش کمک های مومنانه، در این رزمایش ۲۰ هزار بسته کمک آموزشی، لوازم التحریر، کوله پشتی و سایر اقلام فرهنگی برای توزیع بین دانش آموزان تهیه شده است.

وی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران در سالهای اخیر با ساخت مدارس و تجهیز آنها کمک خیلی خوبی به آموزش و پرورش کرده‌ و در حوزه مسائل علمی آموزشی این را وظیفه خود می‌دانیم که به کمک آموزش و پرورش بیاییم و با توزیع این بسته های آموزشی، گام های مهمی در راستای برقراری عدالت آموزشی برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار