همزمان با دهه کرامت، مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با عنوان «لبخند خدا» به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۴۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) و دبستان دخترانه شهید حسن حسنان در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

این مراسم که با حضور دانش آموزان دختر دبستان، معلمان، اولیاء و اعضای شورای پایگاه در این مدرسه برگزار شد، عمو روحانی کارشناس مذهبی کودکان و بردیا عروسک همراه عمو روحانی به اجرای برنامه پرداخته و ضمن اجرای برنامه و برگزاری مسابقه به تبیین برخی از فضائل و مناقب حضرت معصومه (س) پرداخته شد.

قرائت قرآن، پخش مولودی خوانی در مدح و ثنای حضرت معصومه (س)، برگزاری مسابقات شاد و جذاب برای دختران حاضر در جشن، اجرای دکلمه و سرود توسط دانش آموزان پایه سوم و پنجم، اجرای سرود افغانی توسط دانش آموزان افغانستانی، همخوانی دسته جمعی سرود سلام فرمانده و جشن فرشته ها و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.  

گفتنی است در این برنامه به تمامی دختران شرکت کننده در جشن، کارت تبریک دست ساز از طرف اولیا و معلمان اهدا شد.

لازم به ذکر است حسن فیض فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت سرخه، مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت کوثر (س)، فرمانده و اعضای شورای پایگاه حضرت آسیه (س) از میهمانان و میزبانان این جشن بودند.

در خاتمه برنامه از همه دانش آموزان، اولیا و معلمان با صرف ماکارونی که به همت گروه جهادی پایگاه حضرت آسیه (س) طبخ شده بود پذیرایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها