خبرهای داغ:
در پنج روز گذشته؛

800هزار نفر گردشگر از امامزادگان جلفا زیارت کردند

خبرگزاری بسیج: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جلفا گفت: 800هزار نفر گردشگر از امام زادگان این شهرستان در پنج روز نخست تعطیلات سال جدید زیارت کردند.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۷۸
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام رضا جعفری افزود: از آغاز فروردین تا پنجم این ماه 14هزار نفر در امام زادگان این شهرستان اسکان یافته اند.

وی با اشاره به آمادگی 284 زایرسرا در این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان اظهار کرد: آستان مقدس امامزادگان سید محمد(ع) نوجه مهر با 254 زایرسرا، سید شعیب(ع) دوزال با 24 زایرسرا، سید اسماعیل(ع) زاویه با چهار زائرسرا و بابایعقوب با شش زایرسرا پذیرای مهمانان و مسافران نوروزی هستند.

حجت الاسلام جعفری، برگزاری مراسم تحویل سال نو و پخش پیام رهبر معظم انقلاب، برپایی خیمه های معرفت، اجرای گفتمان های دینی با محوریت سبک زندگی فاطمی، غرفه حجاب و عفاف، مشاوره خانواده، اقامه نماز جماعت، برگزاری مسابقات فرهنگی، ایستگاه نماز و قرآن، قرائت ادعیه، ایستگاه های صلواتی، اسکان موقت زایران و ارایه خدمات رفاهی را از جمله برنامه های این اداره کل در قالب طرح آرامش بهاری و یاس نبوی در این شهرستان دانست.

وی با اشاره به اطلاع رسانی گسترده این اداره برای فرهنگ سازی فرهنگ وقف و معرفی امام زادگان این شهرستان گفت: 18عدد بنر اطلاع رسانی در سطح شهرستان جلفا در این خصوص نصب و

10هزار بروشور و 15هزار عدد دفترچه راهنما به منظور معرفی امامزادگان شهرستان نیز به همت سازمان منطقه آزاد ارس تهیه و در بین مردم توزیع شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جلفا ادامه داد: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تجمع بزرگ سوگواره یاس نبوی با حضور دوستداران ان حضرت در امامزاده سید محمدآقا(ع) نوجه مهر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار