برگزاری رزمایش گردان های الی بیت المقدس در شبستر

تبریز- فرمانده سپاه شبستر از برگزاری رزمایش گردان های الی بیت المقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۸۵۲۱
|
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهمن داستان در نشست هماهنگی این رزمایش  گفت: رزمایش الی بیت المقدس، روزهای ۱۰ و ۱۱ آبان ماه جاری با حضور بیش از۸۰۰ نفر از بسیجیان و ۴ گردان بیت المقدس و۲ گردان کوثر در منطقه عمومی اردوگاه فرهنگی تربیتی شیخ ولی در سطح شهرستان شبستر به اجرا در می آید.

وی افزود: رزمایش الی بیت المقدس ۱۵ به یاد سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی با محوریت برنامه های تاکتیک های دفاع ثابت منطقه ای، امدادگری، کمک رسانی، پدافند غیرعامل و تاخت شبانه انجام می گیرد.
 
 داستان اضافه کرد: دراین رزمایش گردان های الی بیت المقدس و کوثر توان دفاعی و عملیاتی ورزمی خودشان را در محورهای کنترل معابر و صولی و گلوگاه ها،عملیات حفاظت از مراکز حساس و حیاتی، عملیات ضدهلیبرن و تاخیری ،عملیات کمین و ضد کمین ،عملیات پدافند دورادور،عملیات امدادی و مردم یاری وخدمت رسانی به نمایش خواهند گذاشت.
 
وی بالابردن توان دفاعی بسیجیان، ارتقائ امنیت محلات، تمرین برای مقابله در زمان بحران ها، بالا بردن بینش اعتقادی بسیجیان و ارتقاء آمادگی رزمی نیروهای گردان های بیت المقدس وکوثر را از مهمترین اهداف اجرای این رزمایش برشمرد.
 
بهمن ادامه داد: بسیجیان مانند همیشه با حضور حداکثری خود در چنین برنامه هایی آماگی، توان و اقتدار خود را به رخ همه جهانیان بد خواه می کشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار